VIND // To billetter til High Tea på Avenue Hotel

highteablogD. 14 december afholdes et overdådigt High Tea-event på Avenue Hotel med de lækreste søde sager kreeret af den altid dygtige og charmerende Hr. Nikolaos Strangas. Nikolaos vil fremtrylle friskbagte scones, konditorkager, petit fours, minisandwiches og ikke mindst macarons.

Jeg skal selvfølgelig med, og nu har du også chancen for at vinde to billetter til det fantastiske arrangement!

Arrangementet foregår d. 14. december på Avenue Hotel i København, kl. 14:00 (OBS: Ikke som billedet annoncerer kl. 14:30). Så for at deltage i konkurrencen skal du selvfølgelig have tid i din kalender denne dag.

For at deltage i konkurrencen skal du gøre følgende:

1) Like copenhagencakes’ Facebookside, “like” konkurrencebilledet og skriv herefter en kommentar i kommentarfeltet herunder.
og/eller
2) Følg copenhagencakes på Instagram (@copenhagencakes) og del konkurrencebilledet. Hvis du deler billedet på Instagram skal du huske at tagge billedet @copenhagencakes og #copenhagencakeshightea.

Du behøver kun gøre én af tingene for at deltage, men hvis du gør begge har du selvfølgelig større chance for at vinde.

Konkurrencen varer til og med d. 10/12.

55 thoughts on “VIND // To billetter til High Tea på Avenue Hotel

  1. Deltager som altid🙂
    Håber jeg vinder så jeg kan tage konen med, og få lidt par-tid uden de tre børn🙂

  2. Min mor har fødselsdag den dag, så det kunne være rigtig sjovt at tage hende med til dette arrangement, da hun i den grad også har en sød tand og især for den franske dessert petit four. En rigtig mor-datter fejring af hendes fødselsdag ville betyde meget for hende, da vi begge har super travlt med arbejde og studie og har sjældent tid til bare at være os to. Jeg håber, at jeg bliver den heldige🙂❤

  3. Jeg har endnu ikke haft fornøjelsen af at smage hr. Strangas kager, men jeg krydser fingre for, at det ikke behøver at blive udnævnt til et nytårsfortsæt, men kan indfries i år🙂

  4. Hold nu op en skøn præmie man konkurrerer om her. Muums – er stor fan af Hr. Strangas kager og vil meget gerne gøre min kæreste til fan også. Dette vil da være en oplagt mulighed for det – især fordi jeg denne dag planlægger en dag med fødselsdagsoverraskelser for ham🙂 Krydser fingre for mig selv!

  5. øj sikke en vidunderlig chance for at vinde det bedste af det bedste og så få muligheden for at dele det med sin skønne og ligeså-kageglade-veninde🙂 Jeg krydser fingre og tæer for at lykken smiler til mig…. tjulla hop tjulla hey – God jul og tusind tak for alt det pragtfulde du deler med os alle.

  6. Årh tager gerne turen fra Odense til København for at deltage i denne skønne event, og skal helt sikkert have min søster med…:-)

  7. Åh jeg kan så godt li’ Avenue Hotel, de laver også nogen super brunch arrangementer, så det vil jeg virkelig gerne vinde. Er desværre ikke på Instagram men er med på Facebook.

  8. Vil MEGET gerne vinde!😀 Det kunne være en stor oplevelse for en kage-entusiast som mig og min mor😀

  9. Se nu der, en konkurrence der i den grad er værd at deltage i! Alle kageelskere vil give mig ret – og ikke mindst min veninde Sofie, som jeg vil dele præmien med. Vi elsker at smovse Strangas og min lørdag er hermed ryddet! Jeg krydser fingre og bager kager indtil vinderen er fundet🙂

  10. nej hvor fint! jeg vil sidde med mine krydsede kageindsmurte julefingre, og håbe på at jeg er den heldige vinder, så jeg kan tage en dag med min julestessede mor – det fortjener hun ^_^ held og lykke til jer andre også! god jul :)))

  11. Vil super gerne vinde de to billetter!!😀
    Selvom jeg laaaaangt hellere havde set dig leverer kagerne, end hr. Strangas😉

  12. Ville være helt fantastisk at være med til dette High Tea Event – håber jeg vinder, så jeg kan tage min veninde med som ville synes denne oplevelse ville være fantastisk🙂

  13. Jeg ville rigtig gerne invitere min datter med til dette – vi har været der en gang, og det var bare SÅ lækkert:)

  14. Min søster og jeg vil gerne med! Ligesom da vi var oppe hos Camilla Plum (og kørte med dig hjem)🙂

  15. Ohhh my God, en fed præmie! Den må jeg bare vinde. Har den mest fantastisk kage-nørd af en veninde der holdte high-tea til hendes fødselsdag. Hun ville simpelthen bliver så over begejstret hvis hun fik den oplevelse<3

  16. Jeg har længe ønsket at komme til high tea på Avenue hotel, men det er vist ret så dyrt, og mine forældre har ikke tænkt sig at betale det.. Så dette ville jo være en kæmpe chance. Så ville jeg invitere min søde mor på kager fra strangas, som jeg virkelig ser op til med alle de smukke kreationer han laver!
    Krydser fingre!

  17. Gåsebarnet er blevet inviteret med svigermor i teateret, så vi har børnefri den 14. og ville ELSKE at fylde dagen med Nikolaos’ lækkerier..😀

  18. Jeg fulgte i forvejen Copenhagencakes på facebook, men har liket billedet. Jeg håber virkelig, jeg vinder, da jeg altid før har haft fornøjelsen af at smage Strangas’ kager, men vildt gerne vil!

  19. Hvor ville det bare være helt fantastisk at vinde sådan en omgang, jeg har liket og liket og krydser alt hvad der krydses kan🙂

  20. Lyder så lækkert, håber jeg vinder da jeg ikke fik oplevet high tea i london, men håber på at opleve det nu🙂

  21. i haven’t had high tea in so long and would love to have some scones, cake and tea! i’ve liked your facebook page and commented on the contest photo as well🙂

  22. Det ville være en fantastisk oplevelse – har været forbi FB og instagram🙂
    Glædelig december🙂

  23. Øj en lækker konkurrence! Kan i hvert fald fortælle, at min dejlige dejlige kæreste som har insisteret på, at han ingen gave skal have, (da han ved jeg er pivflad, og som forkæler mig hele tiden) SELVFØLGELIG er den person jeg vil dele dette med.😀❤

  24. Det kunne være rigtig sjovt det her🙂 Jeg har en kæreste som helt sikkert synes at det kunne være fantastisk at komme med til!,. Men min mor bliver inviteret med hvis jeg vinder, hun har haft en hård tid og fortjener lidt forkælelse…

  25. High Tea – High Avenue Hote – High Hr. Nikolaos Strangas og High mig, og en heldig ven hvis jeg vinder🙂

Skriv et svar

