Vinderen af Amo’s #mycookieparty-konkurrence

14 dages mundvandsdrivende kagekonkurrence er overstået. 1226 billeder er uploadet på Instagram med hashtaggene #mycookieparty og #AMO. Det er da for vildt!

Hver dag har AMO udvalgt en dagsvinder, og ud af disse 14 vindere har jeg fået lov til at udvælge hovedpræmievinderen. Den samlede vinder modtager:

  • Et års forbrug af AMO Macarons Bagemix.
  • 2 x viskestykker fra Linum.
  • Fine papirsmuffinsforme fra Bloomingville.
  • En grydeske i silikone med træskaft fra Tovolo.
  • Hjerteformede forme i tin fra Patisse.
  • Bistro måleskeer fra Bodum.
  • 3 x pynt/sukkermix fra Etoile.

Så skulle der være god grobund for at få brugt et par timer i kagebagekøkkenet😉

De 14 flotte insta-kagevinderbilleder er følgende:

AMOvindereAMOvindere1Jeg kan lige så godt sige det som det er: Det har ikke været nemt! Jeg kunne uden tøven sætte tænderne i hver og én af de ovenstående kager. Jeg elsker, at de er så forskellige i udtryk, men dog alle har det tilfælles, at de er ekstremt flotte og lækre! Det gør mig så glad, at der er så mange kageglade bagenørder derude!

Men men men, én vinder skal vinde og fremhæves, og det bliver følgende:

Vinder 14 croppedStort tillykke til Cathrine aka. @cdn85, der har lavet denne drøm af en kage!

Jeg har valgt denne kage fordi jeg synes den er enormt elegant, yndig og enkel, men dog kreativ og detaljeret. Kagens flotte rose-frosting vidner om en kagebager, der har et rigtig flot teknisk niveau, og som har sans for detaljen. Jeg er sikker på, at kagen smager mindst lige så godt, som den er smuk!

Endnu en gang tillykke, Cathrine! Jeg håber du bliver glad for din præmie.

Tusind tak til alle jer der deltog, der har været en fornøjelse at følge med i jeres kagebageri på Instagram!

Skriv et svar

