Ugens små glæder

Puha der sker altså meget for tiden! Men kun på den rigtig, rigtig gode måde! Jeg har fået nyt job, som er noget jeg virkelig brænder for, og jeg kan mærke at jeg virkelig har lyst til at lægge en masse tid og energi i at gøre det her rigtig godt. Så balancerer jeg med uni – som jo egentlig burde være min hovedprioritet – og bloggen ved siden af, som fylder rigtig meget. Men det er skønt det hele. Jeg er taknemmelig for at jeg har meget at se til. Sådan kan jeg allerbedst lide det.

DSC_0848Over Instagram har jeg lært en fantastisk kvinde ved navn Olga at kende. Olga er chocolatier, og ejer sin egen chokoladeforretning Bon de Bon i Greenwich, London, hvor hun laver de smukkeste håndlavede chokolader med de mest interessante og udsøgte smagssammensætninger. Olga har af ren gavmildhed sendt mig disse æsker chokolade som jeg netop har modtaget i dag. Jeg kan næsten ikke nænne at spise de små kunstværker (men min chokoladetrang skal nok få overtaget på et tidspunkt). Jeg får lyst til at tage en smuttur til London bare for at give hende et kæmpe kram – og selvfølgelig også for at få et indblik af chokoladehverdagen i den smukke butik!

DSC_0805 copyDisse kirsebærcupcakes med den fineste lyserøde frosting bagte jeg i weekenden til min venindes fødselsdag hvor vi havde sørget for et overdådigt kagebord. Opskriften findes her.

DSC_0767Jeg har bagt whoopie pies med espresso og chokolade, efter denne opskrift. Jeg fik aldrig et billede af de færdige whoopie pies – de blev nydt til min venindes fødselsdag.

DSC_0587 copyI dette smukke lokale har jeg min (næsten) daglige gang. Jeg tør godt vædde på, at jeg har én af verdens skønneste og mest inspirerende arbejdspladser!
Butikken hedder Wulff+Konstali, og er en Food Shop der kan besøges på Lergravsvej i Kbh S.

1398202_10152443930594896_595922464_oPå arbejdet laver jeg ting jeg virkelig brænder for. Hver dag er forskellig fra den forrige. Her fører jeg tilsyn med et photoshoot til en hjemmeside jeg er ved at stable på benene.

På Instagram sker der i øvrigt også mange spændende ting hver dag – følg med på @copenhagencakes.

2 thoughts on “Ugens små glæder

    • Hej Lene,
      Ja der sker rigtig meget for tiden😉 Formen er en whoopie pie-form fra Wilton. Jeg har købt den i USA, men jeg er 100% sikker på at den også kan fås i Dk, enten i netbutikker eller specialbutikker.
      De bedste hilsner herfra

Skriv et svar

