VIND // Kvalitetsmel og bageingredienser fra det italienske gourmetmærke Sofia

italiensk mad baking set copy2Nogle gange støder man på et projekt der er så ærligt og varmhjertet, at man bare er nødt til at dele det med andre. Sådan havde jeg det da jeg opdagede det nystartede italienske brand Sofia.

Sofia er en lille familiedrevet virksomhed med base i Danmark, der forhandler italienske specialiteter, sat I værk af de tre unge søstre Ilaria, Stefania og og Marianna. Søstrene besluttede at iværksætte drømmen om Sofia, da Ilaria efter mange års ophold i Danmark havde bidt mærke i det danske markeds generelle mangel på ægte italienske produkter af gode råmaterialer og fra ærlige produktionsmetoder.

Jeg har brugt mange dagdrømmende øjeblikke på at surfe rundt på Sofias smukke webshop hvorfra jeg har fundet noget af det mest fantastiske kvalitetsmel, som giver det bedste brød jeg endnu har prøvet at bage (jeg lover at komme med en opskrift herinde).

CollageCollage1Derfor er det med enorm glæde at jeg i samarbejde med Sofia nu kan løfte sløret for en fantastisk giveaway, hvor du har mulighed for at vinde “The Perfect Baking Set” med produkter til en værdi af 341 kr.
Sættet indeholder følgende:
Naturally White Wheat Flour: Naturligt, hvidt italiensk hvedemel (uden kemisk blegemiddel, som man desværre ofte finder i andre meltyper). Giver en flot blød dej, velegnet til alle typer bagning, men i særdeleshed surdejsbrød.
Bio Cereal Mix Baking Flour: Mel af kornblanding med masser af smag, der bruges blandet sammen med andre meltyper til bagning af skønne brød og kager.
Italian Apples, Raisins & Pine Nuts Jam: En flot og smagfuld marmelade af italienske æbler, rosiner og pinjekerner. Marmeladen kan bruges både som fyld i bagværk, men selvfølgelig også direkte på brød og ost. Ingredienserne til marmeladen bearbejdes samme dag som de indsamles for at garantere mest mulig smag og optimal friskhed.
Pistachio Sweet Cream: Dette lækre produkt fungerer som intet mindre end en pistacie-Nutella! Brug det f.eks. på lyst brød, rugbrød eller pandekager. Portionerne laves i små oplag, naturligvis uden brug af konserveringsmidler, tilsætningsstoffer eller andre kemikalier.
Italian Extra Virgin Oil: Denne olivenolies presses af oliven fra den mest udsøgte olivensort Coratina fra Puglia. Olien virker måske som et pudsigt match i dette samlede bagesæt, men tilstedeværelsen er på ingen måde tilfældig. I det italienske køkken fungerer olivenolie nemlig ofte som et substitut for smør hvilket giver brød og bagværk en lettere smag med en fantastisk aroma.

Alt du skal gøre for at deltage er at skrive en kommentar i kommentarfeltet nedenunder hvor du giver et bud på, hvad du mon får lyst til at bage/kreere/kokkerere med et eller flere produkter fra “The Perfect Baking Set”.

Jeg glæder mig til at blive inspireret af alle jeres skønne idéer!

Konkurrencen varer fra dags dato indtil lørdag d. 30/11 kl. 12:00. Vinderen findes ved tilfældig lodtrækning.
Præmien kan kun sendes til adresser i Danmark og Sverige.

148 thoughts on “VIND // Kvalitetsmel og bageingredienser fra det italienske gourmetmærke Sofia

  1. Jeg tænker en muffin med marmelade og en pistacie-topping, også et lækkert ciabatta😉 Mums en lækker præmie altså….

  2. Fantastisk med italienske produkter, dem er der mangel på i Danmark. Jeg vil bage et lækkert brød med olivenoile, for at kunne smage marmeladen og pistacie-Nutellaen. Giver smagene mig nye ideer, vil jeg bruge dem i en lækker kage, måske fyld i muffins.

  3. Lyder virkelig lækkert!
    Jeg vil bage franskbrød og invitere min familie på morgenmad, og så vil jeg bage militærter hvor marmeladen indgår🙂

  4. Mmmm tænker mel og olie til hjemmelavet pizza med seranoskinke, pesto og frisk salat. Desserten må næsten være pandekager med syltetøj og pistacie cream .. Mums 👍

  5. Uha det lyder lækkert🙂 ! Ville helt sikkert smide et langtidshævet brød over, bagt på surdej og masser af kærlighed😀 ! Det skulle selvfølgelig serveres med marmeladen og pistacia-Nutellaen.. behøver jeg at sige andet end ‘MUMS’!

  6. Jeg vil “bare” lave noget rigtig lækkert, langtidshævet brød og bage det på en sten ved ovnens max-varme. Og så selvfølgelig nyde jam og “nutellaen” til. Det bliver ikke bedre end godt brød med lækkert tilbehør! Det behøver slet ikke være så indviklet🙂

    • Det ser virkelig lækkert ud. Jeg ville bage et lækkert brød med grov melen og jeg vil bruge de andre lækre ting til at bage julekager 😊

  7. Jeg får helt sikkert lyst til at lave muffins med pistachio sweet cream ‘swirl’ ligesom jeg plejer at gøre med nutella… Det er så lækkert og helt sikkert kun bedre med en pistacie variant :0) God weekend!!

  8. Uuuh lækre italienske produkter! Jeg tror jeg ville give mig i kast med at lave forskellige lækre brød til en hyggelig adventsmorgen 😊

  9. Jeg ville bage et lækkert brød, både min mad og min søn har fødselsdag i december, så det ville være skønt at kunne servere alle disse lækkerier for vores gæster🙂

  10. Det skal min mand ha 😊 Det er ham der bager, her i huset 😉 Er sikker på han vil bage de lækreste brød, som jeg så kan nyde med marmelade og pistachio cream på 😉

  11. Jeg tænkte straks på en cheesecake lavet med hvis chokolade og pistacie – hvori noget af pistacien selvfølgelig skal bestå af Pistachio Sweet Cream. Ikke en luftig cheesecake, som ikke er bagt, men en cremet, fyldig cheesecake, som er bagt af flere omgange – først bunden, selvfølgelig indeholdende pistacienødder, dernæst første lag fyld, lavet på bl.a. mascarpone og hvid chokolade og til sidst andet og sidste lag fyld, lavet på bl.a. creme fraiche og den (forhåbentligt) lækre pistacie-creme fra Sofia. Mums, jeg drømmer mig allerede langt væk, og lover selvfølgelig at give dig (og bloggens læsere) opskriften, hvis jeg vinder!

  12. Jeg vil eksperimenterer og kreerer fantastisk cupcakes til mine herlige kollegaer;)

  13. Sikke nogle lækre produkter!
    Jeg ville bage et dejligt italiensk brød, og måske spise det til en lækker italiensk suppe, f.eks. en tomat eller minestrone suppe, mums😛

  14. Når man bruger virkelig kvalitetsmel synes jeg ofte det er det mest simple brød der bliver bedst, måske fordi strukturen i brødet automatisk bliver god. Jeg ville bage et simpelt bondebrød til en god suppe her i kolde november.
    Mange hilsner Kristine

  15. Hvor ser det lækkert ud.. Skal helt sikkert bruges på at bage et super lækkert brød og dertil marmelade måske en muffens til bagefter..

  16. Hvor ser det bare lækkert ud! Jeg ville bage et lækkert brød, for at kunne smage sweet cream og syltetøj sammen! Jeg tror også jeg ville lave nogle pain au sweet cream😉

  17. Jeg ville bage lidt grove vafler med cereal mix melet for at få mulighed for at fylde dem med den lækre pistacie creme. Også søde fyldte juleboller med marmeladen🙂 uhm bliver helt lækkersulten

  18. Ja, nu er det jo snart jul, og sådan et bagesæt kan bruges til forfærdelig mange julelækkerier. Men nu, hvor der er to slags mamelader, specielle melsorter og en fancy olie, så synes jeg, at jeg ville lave en stor portion gourmet æbleskiver, hvor begge slags mel skal indgå i dejen, en lille smule af olien skal bruges til at bage æbleskiverne (som forhåbentlig giver en dejlig smag), også ville mameladerne være perfekte som tilbehør! Men som sagt er der jo tusind ting, men dette var bare, hvad jeg lige havde lyst til🙂

  19. Jeg har på det seneste, eksperimenteret med at lave den perfekte, italienske pizzadej, med kun de allerbedste produkter.. De bliver bedre og bedre, men der er altså bare noget der mangler.. Jeg kunne godt have på fornemmelsen, at det her er det sidste der skal til, for at få lavet den helt perfekte, italienske pizza drøm.. Så håber at vinde, så jeg kan eksperimentere videre🙂

    Vh Mette Fremlev – Aalborg

  20. Jeg får enorm meget lyst til at gå i gang med diverse dessertærte. Fyld af lækre sprøde, måske karamelliseret nødder, der er vendt i honning, chokolade eller andet skønt!❤
    MUMS! Jeg savner her fra morgenstunden.
    Som altid skal du have ros for dit gode arbejde mht. bloggen. Jeg nyder at følge med i dine kreationer. Det er altid spændende og i sær inspirerende!😀
    Mange knus og god weekend fra Agnethe

  21. Åh, den marmelade lyder enormt lækker. Tror den ville gøre sig rigtig godt i nogle små, søde mørdejspakker til eftermiddagstheen.
    Og lækkert kvalitetsmel er jo altid dejligt. Et lækkert saftigt, sødmælksbrød med sprød skorpe.

  22. Uhh… Jeg tror, jeg vil lave snegle med marmeladefyld, måske med lidt kanel og kardemomme i også🙂

  23. En helt vildt snasket kringle med fed dej, fyldt med marmeladen og lidt marcipanremonce, drysset med hakkede nødder og perlesukker – DET kunne være fantastisk lækkert.🙂

  24. Åhh det lyder lækkert! Jeg vil bage et dejligt brød med melet og så vil jeg spise pistacie cremen med en ske, så lækkert er det nemlig😉

  25. Jeg ville bage et godt surdejsbrød og marmeladen direkte på. Til dette ville jeg lave en pistacie muffin til dessert med lidt pistacie nutella i midten og en lækker nødde topping mmmh🙂

  26. Jeg vil bage et Verdens bedste brød i gryde og smøre med den lækre pistaciecreme. Nogle skiver ville jeg da også spise med den spændende marmelade med æble/rosin. Den ville jeg ELSKE at smage!

  27. Jeg vil bage et dejligt brød af melet, som skal bruges til at dyppe i olien. Dernæst vil jeg lave macarons med pistaciecremen. Og endeligt så har jeg tænkt længe på at lave en rugbrødslagkage, og der vil marmeladen passe perfekt. Just some ideas:)

  28. Kommer i tanker om lækkert foccacia brød med dejlig oliven olie og lækkert fint mel🙂

  29. Uhmm pistachio cream! Det lyder som et godt alternativ til en ellers meget simpel frosting. Lækkert lækkert🙂

  30. Jeg ville bage et lækkert, langtidshævet surdejsbrød, som jeg kunne nyde marmeladen og den spændende pistacie-nutella på🙂

  31. Jeg får lyst til at bage et lækkert langtidshævet brød. Et brød der kan give mig muligheden for at bruge både olivenolien, marmeladen og pistaciesmørret ovenpå! Lækkert, det bliver det.

  32. Uhh hvor spændende!
    Jeg ville forsøge mig med en surdej til et lækkert brød også selvfølgelig forsøge mig med en kage lavet på det der pistacie og marmelade🙂

  33. Jeg ville kaste mig ud i en italiensk remake af den ellers elskværdige hindbærsnitte. Bundene skal have en anelse revet citronskal og være lidt grovere med en blanding af hver slags mel, men naturligvis stadig indeholde en gedign mængde smør som den traditionelle mørdej. Bundene skal lægges sammen om pistachiecremen, og på toppen smøres smeltet chokolade (tænker både lys eller en halv-mørk kunne være god) og drysses med lidt hakkede pistacienødder.🙂
    Og tak for at vise os dine altid fine kager!🙂

  34. Jeg tænker en pake! En pie og cake blandet så det bliver en pake. En lækker sprød grov tærte bund som bliver smurt med pistachio sweet cream. Og herefter en lækker æblekage med denne smagsfulde jam. Det ville smage himmelsk, og skal næsten afprøves!:)

  35. Jeg ville bage mit yndlings focaccia, så det lækre mel og olie rigtig kan komme til sin ret🙂

  36. Jeg ville bage mit yndlings focaccia, så det lækre mel og olie rigtig kan komme til sin ret.

  37. Kringle helt sikkert. Sidder og overvejer at kombinere pistacie cremen med marmeladen med fyld og måske lidt marcipan. Ha en dejlig weekend kh pernille

  38. Hvis jeg blev den heldige vinder af dette lækre sæt, ville jeg lave en stor hjemmelavet brunch for mine forældre og to små søskende, som kommer på julevisit fra Grønland. Jeg ser dem en til to gange om året, så der skal kræses for dem!😉

  39. Nøj, hvor ser det hele bare super lækkert ud! Jeg får så mange ideer, når jeg ser nye, spændende produkter, og disse italienske produkter ser ud som om, de nok skal give en ordentlig eksplosion i ganen!
    Lige umiddelbart tænker jeg en cupcake… En let og luftig kage med den skønne olivenolie og måske lidt revet appelsinskal i dejen – toppet med en lækker frosting med den søde pistacie creme. 😋
    Super lækker giveaway!!! Jeg skal helt sikkert ind og kigge lidt mere på den hjemmeside – mon ikke der falder et juleønske eller to derinde?😉

  40. Jeg skal helt klart bage brød med melet, og så har jeg tænkt på nogle vaniljemuffins med det italian apples, raisins & pine nuts jam inden i🙂

  41. Jeg fik lyst til at lave Hindbærsnitter og skifte hindbærmarmeladen ud med denne marmelade!

  42. Scones selvfølgelig! Med pistaciecremen og marmeladen til sammen med en dejlig kop te, um🙂

  43. Nu er jeg ikke selv den store-kagebager, men det er min søster tilgengæld! Og derfor vil jeg også give hende disse produkter, som gave, hvis jeg nu er så heldig at gå hen at vinde🙂
    Jeg vil klart opfodre hende til at lave noget med den der pistace-nutella – måske en cheesecake?🙂

  44. Hvor lækkert, måske en lækker italiensk citronkage, ciabatta med dejlige krydderier, crossiant med marmeladefyld, bliver da helt sulten 😋

  45. Uhmm, nogle lækre produkter! Jeg tænker en lækker brownie med swirls af den der pistacie-nutella. Kan kun blive godt😀

  46. Skøn blog og dejligt sæt. Jeg vil bage surdejsmorgenbrød til min familie – det holder de meget af. Og marmeladen til naturligvis;-)

  47. Super lækker give-away! Jeg vil bage pistage-snegle med pistage-nutellaen og bruge det lækre mel til selve sneglene🙂

  48. Jeg ville lave arabiske småkager kaldet maamoul, som normalt består at semolina mel, jeg ville lave en italiensk version med de lækre melblandinger og til fyldet er det bare perfekt med marmelade og nøddeblandinge, og en anden variant med pistaciecremen, kan næsten smage det!! Disse småkager tilberedes i fine træskeer købt i Mellemøsten, resultatet er virkelig smukt!!!!

  49. Jeg får STRAKS lyst til at bage nogen overlækre safran-boller med begge meltyperne i, og når de er kommet ud af ovnen, skal de spises med den skønne æble-rosin-pinjekernemarmelade på. Og vi skal naturligvis have en dampende varm kop Sweet Love Kusmi the til❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  50. Lækre småkager med Naturally White Wheat Flour og Pistachio Sweet Cream.

  51. Jamen en pizza med det lækre mel og olivenolie er da det oplagte bud🙂 Og så må jeg finde på et ekstra lækkert fyld, som kan leve op til bunden…

  52. Jeg ville bruge pakken til at lave en dejlig Italiensk inspireret brunch til mine venner, hvori jeg ville bruge disse produkter til:
    -Et surbrød, med den surdej af grove meltyper jeg allerede har, med Naturally White Wheat Flour og Italian Extra Virgin Oil, for et brød med sprød skorpe og lækker sej krumme.
    -Pistacie biscottier serveret med Pistachio Sweet Cream og Italian Apples og Raisins & Pine Nuts Jam.
    Udover det ville jeg også lave noget Italiensk mad, gerne med nogle gode Italienske oste m.m til brunchen.
    Mvh Julie D.

  53. Det vil næsten være oplagt at lave en eller anden form for julekringle med den lækre marmelade ☺️

  54. Elsker et godt stykke brød, så ville bruge pakken til at bage noget helt fantastisk brød til julefrokosten med familien 2. juledag❤

  55. Hvor er det lækkert! Jeg tror at jeg ville bage en kæmpestor portion pizzaer m. hj.lavet tomatsauce, bufala og MASSER af basilikum!

  56. Uha jeg får lyst til at lave lækre croissanter og fylde dem med enten pistacie cremen eller marmeladen🙂

  57. Jeg ville bage et lækkert koldhævet brød og servere det lunt med marmelade og pistaciecreme🙂

  58. Lækkert sæt! Det er en oplagt mulighed for mig at lave brød med olie i stedet for smør:-)

  59. Jeg ville bage det lækreste og mest luftige ciabatta-agtige italienske brød/flute og servere det med den gode marmelade og den guddommelige pistaciespread!!! Men man kunne også lave en mini tærte med pistaciespread’et, ligesom man laver peanutbuttercups!

  60. Mon ikke sprøde æblesnitter (i stedet for hindbærsnitter), en pistacie-is, og olien dryppet på en pizza dur? (Måske i omvendt rækkefølge:))

  61. Vafler med de to slags mel og med kærnemælk og citron🙂 mmmm….og så enten marmeladen eller pistaciecremen ovenpå!!! Mums!

  62. Åhh hvor ser det lækkert ud. Hvis jeg vandt skulle sættet være en gave til min søster med ønsket om at hun brugte ingredienserne i hendes surdejs-croissanter. Jeg kunne dog også selv finde på at bruge de lækre ting til bl.a. morgenboller.

  63. Mmh, lækker konkurrence! Jeg ville bage nogle lækre morgenboller – elsker morgenmadshygge og en god bolle sikrer en god start på dagen!🙂

  64. Jeg får lyst til at bage “verdens bedste grydebrød” og vil nyde marmeladen til brødet. Ser lækkert ud med disse delikatesser:-)

  65. Jeg vil bage cupcakes – måske med en pistacie-surprise indeni – ovenpå kagen vil jeg smøre et tyndt lag jam, og øverst en marengstopping! Melet vil jeg naturligvis bruge til at verdens lækreste brød!🙂

  66. Årh hvor lækkert! Jeg ville enten bage lækre boller til morgenmad eller noget julebag🙂

  67. Pistaciecreme lyder som et produkt sendt fra himlen! Jeg elsker pistacie, og ville nok fylde dem imellem nogle sprøde macarons. Marmeladen lyder som om den ville være skøn at bage med i toppen af en juletærte🙂

  68. Jeg får sådan lyst til at bage en kage med hvad der lyder som virkelig god mel, tænker at den gerne må få undertoner af ingefær, lidt kanel og kardemomme og jeg ville bage nogle æbler vendt i sukker og kanel ind i dejen, så den får karakter af en krydderkage med æblernes sødme. Jeg forestiller mig at flække den på midten og smøre den med Sofias Italian Apples, Raisins & Pine Nuts marmelade. Jeg tænker at man derefter samler kagen og smører den op med den swiss meringue buttercream blandet med Sofias Pistachio Sweet Cream. Jeg ville derefter være fræk som en slagterhund og pynte den som du gør det med friske pistacienødder og frysetørret hindbær for et lille strejf af farve.

  69. Jeg får helt lyst til at gå på opdagelse i det italienske køkken: Jeg ville bage noget brød og pizza med melet og olivenolien. Jeg har dog aldrig prøvet pistacienutella og marmeladen, men det lyder bestemt som noget lækkert, der skal prøves og eksperimenteres med!🙂

  70. Nøj, hvor lyder det bare lækkert!
    Jeg ville bare italienske amaretto kager med fyld af pistacie-smøren og med marmeladen ved siden af!🙂

  71. Jeg ville prøve at bruge pistacie cremen i stedet for lemon curd i muffins (med italiensk hvedemel) eller bare på lækre hjemmebagte boller..

  72. Jeg tænker instantly tapas, der kunne laves noget lækkert brød, dyppes i oliven olie osv. Kunne være virkelig lækkert!🙂

  73. Jeg vil bruge gavepakken til et skønt Middelhavsområdet vin-, te- og espressobord med to brød – et frodigt rundt, sødt og flettet grovbrød med cereals og den fine olivenolie med den lækre marmelade som en kerne indeni, et landbrød til skiver med pistacchiocremen, og til marmeladen med frisk, økologisk smør og lækre italienske oste – bl.a. Taleggio, og til hjemmelavet oliventapanade af oliver, kapers og hvidløg samt skiver i ovnen som bruschetta med den fine olivenolie, hvidløg, tomat pyntet med basilikum og ydermere cantuccini a la Scala med vanilie og citronskal, mandler og tørrede abrikosstykker🙂❤🙂

  74. Jeg ville bage nogle lækre boller som jeg kunne prøve marmeladen og “nutellaen” på😀 Mums, det må være lækkert!

  75. Elsker at bage.. Brød, kager, småkager, pizza, pasta og alt slags ting fra andre lande. Specielt tyrkiske brød med fyld.. Og bruger kun de bedste produkter.. Øko self🙂
    Og vinde sådan nogle lækkerier kunne være noget mere til eksperimentet🙂

  76. Sikke et lækkert kit! Ville helt sikkert bage en pizza med hvedemel og olie. Mel med kornblanding skal bestemt gå til morgenmad/frokostboller. Marmeladen kunne helt sikkert bruges på morgenbordet om søndagen🙂

  77. Åh wauw – jeg tror nærmest ikke der er det, jeg ikke vil forsøge at lave med disse lækkerier. Brød og kager i lange baner. Min familie ville elske det!

  78. Der skal helt sikkert bages nogle forskellige lækre brød af melet og olivenolie, der bagefter nydes nybagt med pistaciecremen og marmeladen❤

  79. Jeg drømmer mig allerede til Italien hvilke fantastiske produkter dem er man da helt sikkert nødt til at teste hvad enten man er heldig at vinde eller ej. Jeg vil bage et lækkert italiensk brød til ostebordet, suppen eller søndagsbrunchen, det tror jeg mine gæster vil sætte pris på.

  80. Sikke et skønt navn de har valgt – min yngste datter hedder Rosa Sofia🙂🙂 … og sikke en skøn give away. Jeg skal helt sikkert ind forbi deres webshop, der er sikkert god inspiration at hente til julegaver🙂

  81. Skal helt sikkert lave nogle super gode brød. Der er så så kæmpe stor forskel på mel.
    Tappas er altid velkommen herhjemme, især når det er med gode råvarer. Jeg krydser fingrene.

  82. Da jeg ikke tåler gluten, har min kæreste igennem det sidste års tid ikke fået frisk morgenbrød i weekenden, fordi han syntes hvis det er syndt hvis jeg så bare sidder dér med mit tørre brød. Jeg vil derfor bage ham et lækkert brød eller lune boller, som han med god samvittighed må nyde. Og hvis jeg på samme tid må spise lækker marmelade eller “grøn nutella” på mit morgenbrød, vil jeg være lykkelig😀

    Mvh G

  83. Jeg får enormt meget lyst til at lave en omgang choko-bananpandekager og smøre dem med pistacie-cremen!🙂

  84. Uha, hvor lyder det bare lækkert!
    Jeg ville da bage et lækkert surdejsbrød med hvedemelet, sådan et med en helt sprød skorpe og et saftigt indre, og så ville jeg smøre et tykt lag pistacecreme på – tror det kunne være himmelsk!

  85. Det ser godt ud! Jeg ville bage et foccasia brød med melen og drysse med rosmarin og den lækre olie. Ville også prøve at eksperimentere med at bage macarons og cupcakes med pistacien.

  86. Uhm… lækkert italiensk brød med pistaciecreme og lækre kager der smager himmelsk

  87. Jeg ville bage et langtidshævet brød med italienske krydderurter og virgin oil, serveret med lidt hvidløg og ovnristede tomater og mozzarella på toppen.
    Pistachie creme cookie og ikke mindst et par lækre scones serveret med marmeladen!

  88. Mums, hvor ser de produkter bare lækre ud.. Mine tænder løber virkelig i vand af bare at læse om dem.. Jeg får en masse ideer, men tror jeg ville starte med at bage et lækkert ciabata brød med melet, som både kan spises med den lækre marmelade, pistacie marmeladen og den lækre olivenolie.. Så kan jeg både få tilfredsstillet min store passion for lækkert brød med olivenolie samt nyde de lækre søde toppings. Men det kunne også blive til mange lækre kager.. Blandt andet en vanillekage med pistacie topping.

  89. Mhmm sikke da en skøn skøn konkurrence (-:
    Jeg ville bage ét fantastisk brød med “Bio Cereal Mix Baking Flour”, der gemmer på ost og tørret timian indeni. Brødet skal toppes med “Italian Extra Virgin Oil”, havsalt og frisk timian. Super lækkert, det kan kun blive ekstra godt med disse lækre produkter (-:

    Glædelig jul!

  90. Lækre ting der er perfekt, når familien skal forkæles i juletiden. Sender kærlige tanker til min surdej, der står i køleskabet.

  91. Min først tanke var pizzadej! Helt tyndt udrullet med fyld af pesto, mozzarella og soltørrede tomater og bagt på en stenplade i ovnen😋

  92. Uhh jeg ville være svært fristet af at bage et foccacia med det lækre mel og den gode olie..

  93. Mums😛
    Jeg ville bage nogle vanilie cupcakes med et lille hulrum så der ville være plads til en lille ske Pistacie cream i midten. Og så ville jeg pynte med en chokolade frosting og tørrede pistacienødder 😍

  94. Et lækkert italiensk brød, med masser af olivenolie og havsalt, og måske et par kviste rosmarin😉

  95. Uuuh en lækker konkurrence!! Dette er en perfekt julegave til min mor. Hun elsker simpelthen at bage og går utrolig meget op i kvalitet og kaster sig hele tiden ud i nye projekter. Derfor synes jeg dette sæt vil være perfekt til hende.🙂

  96. Nøj, hvor det lyder lækkert! Hvis jeg vandt sættet ville jeg da helt sikkert skynde mig ud i køkkenet, og bage noget lækkert franskbrød af det lækre mel, og så spise det med marmeladen oven på🙂 Mine tænder løber helt i vand!

  97. Jeg ville invitere venner til lækkert brød, som skulle dyppes i olie og pistacie – og med lækker rødvin til – mmmm!

  98. Hindbærsnitten er vel den mest velkendte ‘snitte’ – hvorfor ikke pifte den op med to varianter. En æble/rosin snitte og en pistaciesnitte bagt på lækker mørdej og med glasur på toppen🙂 Muums

  99. Jeg vil lave en kringle med marmeladen. Og hvorfor lige kringle? Jo, min meget gode kollega kom i mandags (efter at have flyttet i weekenden) og sagde, at hun burde få en bårebuket, da hun var øm i alle lemmer og følte at hun nærmest snart skulle herfra. Dagen efter tog jeg en krans med til hende, lagde den på hendes kontor og tændte op med stearinlys til sørgecermoni for hendes trætte, udslidte flyttekrop. Jeg har punket hende for, at vi i teamet burde få kringle, så vinder jeg, så bager jeg den kringle, så “begravelsen-af-den-gamle-flyttekrop” kan blive fuldendt😉

  100. Mmm.. Tror jeg ville bage et lækket brød til manden og sønnen.. Måske til en søndagadvent… Og måske en cupcake med pistaciefilling .. mums

  101. Hvor kunne jeg godt taenke mig at proeve at bage en kage med det laekre pistacie mel. Jeg elsker simpelthen pistacie-smagen og i oevrigt ogsaa alt italiensk indenfor madlavning🙂

  102. Lækre lækre produkter🙂 Og tak for en god blog og en masse lækre opskrifter!
    Kh Sarah

  103. Er ikke særlig øvet i bageverdenen – især ikke med brød. Synes altid det går galt og man mister lidt lysten.. Til gengæld elsker jeg kvalitetsprodukter og kan bruge timer på at kigge i specialforretninger dog uden at have budget til at få noget med hjem..

    Ville elske at prøve og bage italiensk brød og putte lækker marmelade på❤ For mig er der ikke noget bedre. Olivenolie bruger jeg i næsten alt og det der pistaciecreme lyder bare helt fantastisk for en der elsker nødder og især peanutbutter😉

    Skøn skøn præmie man kun ville blive glad af at få hjem i sit køkken😀 Keep up the good work!

  104. Jeg ville lave en frisk olivensorbet til en sprød pistacekage. Lækkert og utraditionel juledessert.

  105. Pingback: Chokolademousse med et hint af Baileys + vinder af Sofia-konkurrencen |

Skriv et svar

