Konkurrence: Vind flotte præmier fra AMO hver dag!

amoAd2-DKDet bedste ved at bage er for mig uden tvivl at få lov til at forkæle dem jeg holder af med lækkert bagværk. Der er simpelthen intet så fyldestgørende som at se mine venner smile fra øre til øre når jeg overrasker med fine cupcakes eller andre lækkerier.

Har du det også sådan? Så tror jeg denne konkurrence er noget for dig…

AMO har kontaktet mig og spurgt, om jeg vil være ambassadør for en helt særlig konkurrence. Og lige præcis denne konkurrence har jeg virkelig glædet mig til at afsløre, for jeg synes den har sådan et fint budskab.

Saml dine bedste venner/veninder/familiemedlemmer og tag initiativ til et cookieparty. Et cookieparty er sådan en fin lille komsammen, hvor man hygger over medbragte kager som hver gæst har bagt hjemmefra.
Tag et fint/hyggeligt/stemningsfuldt billede af bagværket fra begivenheden, læg det på Instagram og brug hashtaggene #AMO og #mycookieparty.

Ad4-DK

Hver dag udvælger AMO en vinder, der modtager to pakker Macarons Bagemix med henholdsvis chokolade og jordbær.

Konkurrencen slutter mandag d. 25. november, hvor jeg udvælger den endelige hovedpræmievinder, der vinder:

  • Et års forbrug af AMO Macarons Bagemix.
  • 2 x viskestykker fra Linum.
  • Fine papirsmuffinsforme fra Bloomingville.
  • En grydeske i silikone med træskaft fra Tovolo.
  • Hjerteformede forme i tin fra Patisse.
  • Bistro måleskeer fra Bodum.
  • 3 x pynt/sukkermix fra Etoile.

Jeg vil lægge vægt på et billede med en rigtig god historie. Det kan være, at billedet udstråler ekstra meget hygge, at kagerne er super kreative, at billedet er sjovt eller noget helt fjerde.

Jeg glæder mig til at se jeres bidrag!!

3 thoughts on “Konkurrence: Vind flotte præmier fra AMO hver dag!

  1. Hi Cecilia! I would really like to take part in this but I live in Sweden. So I was wondering if it is only open to participants from Denmark?

    • Hi Sezin,
      This competition has already been held in Sweden by Kungsörnen, so all residents in Sweden have already had their chance to participate😉 Unfortunately this competition is in Denmark only😉

  2. Hej
    Vil bare lige sige tak for tippet er netop blevet kåret som dagens vinder!!

    Hilsen Charlotte
    P.S. Er stor fan af din blog! Keep up the good wok!

Skriv et svar

