Ses vi i dag?

20131005-080420.jpg
I får lige en sidste opfordring inden det går løs.
I dag sælger jeg mine hjemmebagte kager på Café Alma på Islands Brygge (Isafjordsgade 5-7) fra kl.13.30 og resten af eftermiddagen.
Al kagesalg går direkte og ubeskåret til Kræftens Bekæmpelse.

Jeg har bagt:
Passionskagen
Joconde-kage
Bryllupskagen
Oreo/lime cheesecake med hvid chokolade
Tarte au citron
Gulerodscupcakes
Mochaccinocupcakes.

Jeg håber vi ses til et stykke kage i den gode sags tjeneste! ❤

One thought on “Ses vi i dag?

  1. Det her gik jeg glip af, og jeg er ellers næsten nabo til Café Alma. Mon du kommer forbi der igen en dag, så man kan smage dine kagelækkerier?

Skriv et svar

