Jeg bager kager til “Lyserød Lørdag” – kom og støt brysterne!

Lyserød Lørdagjpg

Jer der følger med ved nok, at jeg bager ofte. Jeg bager til mig selv, til min kæreste, til familien, til venner, til Kagekampen og i alle mulige andre forbindelser.

For et par måneder siden begyndte jeg at tænke over, at jeg rigtig gerne ville udnytte denne hyppige bagning i en mere givende situation. Tænk engang, hvis jeg kunne stable et arrangement på benene, hvor jeg kunne donere indtjeningen fra et kagesalg til et godt formål.
Tilfældet ville det, at Kræftens Bekæmpelse lørdag d. 5. oktober sætter fokus på kampagnen “Støt Brysterne” i forbindelse med Lyserød Lørdag. Denne dag summer hele landet af lyserød aktivitet, både blandt private frivillige og i erhvervslivet. Det betyder meget for mig at kunne støtte Kræftens Bekæmpelse. Kræft er en forfærdelig sygdom, som jeg selv desværre har set blandt familie og bekendte.

Derfor har jeg i samarbejde med Café Alma på Islands Brygge fået stablet et vaskeægte kagesalg på benene. Café Alma har været så fantastiske at tilbyde at sponsorere ingredienser, jeg bager en masse skønne kager, og AL indtjening på kage går direkte og ubeskåret til Kræftens Bekæmpelse. Er det ikke fantastisk!?!
Jeg er så taknemmelig for, at Café Alma har tilbudt at stille sine hyggelige og stemningsfyldte lokaler til rådighed denne dag i den lyserøde sags tjeneste.
Kagesalget starter kl. 13:30 og fortsætter resten af dagen. Kagerne kan både nydes i caféen eller købes to-go.

Som en ekstra fantastisk gestus vil de søde og dejlige Alma-piger denne dag donere sine drikkepenge til Kræftens Bekæmpelse.

Der er oprettet en Facebook-begivenhed her, hvor man kan læse mere og melde sig til. Tilmelding er selvfølgelig ikke nødvendig, man skal blot møde op – men det er rart for mig at se hvor stor interessen er, så jeg ved, hvor meget jeg skal bage😉

Jeg håber, håber, håber, at I har lyst til at støtte op om kagesalget i den gode sags tjeneste.

Masser af lyserød kage-kærlighed herfra❤

Lyserød Lørdag
Lørdag d. 5. oktober
Fra kl. 13:30 og frem
hos
Café Alma
Isafjordsgade 5-7
2300 København S.

8 thoughts on “Jeg bager kager til “Lyserød Lørdag” – kom og støt brysterne!

  1. Super fedt initiativ!!
    Mums, glæder mig til at smage “et par stykker af dine kager”
    Jeg har desværre ikke facebook, men ville blot sige at jeg glæder mig til at se dig og ikke mindst støtte en fantastisk sag!

  2. Så er der trykket deltager på Facebook, jeg tager familien med og spiser igennem🙂

  3. Kære Cecelia. Jeg håber sådan at du vil gentage successen, da jeg ikke var hjemme da det løb af stablen. Jeg er VILD med din stil, og håber at smage en af dine kager snart, og derudover æælsker jeg Almas🙂

Skriv et svar

