Vinderen er fundet!

DSC_0899Tiden er gået hurtigt, og i dag var det (endelig) tid til at finde en vinder af sættet med 8 stk dobbeltsidede fondant modeling tools og et sæt de 3 blomsterudstikkere i forskellige størrelser.

Jeg bad jer blot om at skrive en kommentar i mit kommentarfelt for at deltage, men jeg er virkelig blevet overvældet over, hvor mange af jer der har taget sig tid til at skrive så fine kommentarer og søde hilsner. Tusind tak skal I have! Jeg har læst hver og én grundigt, og I har godt nok bragt mange smil på mine læber!

Tak fordi I har lyst til at læse med!

DSC_0900

Jeg har, som sædvanligt, ladet random.org trække et tilfældigt nummer:

Skærmbillede 2013-07-27 kl. 12.58.45Bag kommentar nr. 15 gemmer Jane sig. Stort tillykke, Jane! Jeg har sendt dig en mail! Jane skriver, at hendes yndlingsblomst netop er pæoner (ligesom mig!!), og at hun håber på at kunne genskabe denne smukke blomst i fondant. Jeg håber i hvert fald at fondantsættet giver dig lyst til at prøve kræfter med smukke fondantblomster, og jeg er sikker på at du får kreeret nogle sukkersøde pæoner med fondantværktøjet som hjælp.

Møs og kys til jer alle!

One thought on “Vinderen er fundet!

  1. Sikke nogen fantastisk smukke kager! Har allerede prøvet chokolade moussen af i en af mine kager. Hold da ferie den er lækker! Mums!
    Jeg kunne ikke undgå at ligge mærke til din smarte form til at skære lagkagebunde med. Har søgt på livet løs efter en på Google. Men det er jo umuligt at finde.. Hvor har du købt din?hvad mærke er det? Eller hvad kaldes sådan en himstregims egentlig? :o))
    Lækker blog! Og tillykke med kæresten!

Skriv et svar

