VIND // 8 stk fondant modeling tools og udstikkersæt til blomster

DSC_1027 kopiJeg er virkelig blevet fan af at lave smukke fondantblomster efter jeg fandt ud af, hvor nemt det er. Derfor har jeg købt en masse fondantværktøj til mig selv, og da jeg købte det tænkte jeg, at jeg ville købe lidt ekstra med hjem som en heldig læser kunne vinde.

Derfor udlodder jeg et sæt af 8 stk dobbeltsidede fondant modeling tools til en værdi af 24$ og et sæt af 3 stk blomsterudstikkere i forskellige størrelser til en værdi af 6.29$. Det er netop disse udstikkere jeg har brugt, da jeg lavede denne guide til fine fondant-nelliker på billederne.

DSC_0004De dobbeltsidede værktøjspenne er virkelig det helt essentlielle værktøj at have, når man vil i gang med at lave detaljerede fondantdekorationer. Pennene bruges til at modellere, forme og tilføre detaljer til f.eks. fondant og sugarpaste. Værktøjet kan bruges til at tegne detaljer på blade, blomster eller andre figurer.

Jeg vil kort beskrive pennene og hvad de kan bruges til. Husk, at man kan bruge pennene til meget mere end det, jeg kort beskriver her, man skal bare se mulighederne og være kreativ:

1. Veining tool with small and large tip: Denne pen bruges til at lave små detaljer på f.eks. blomster, blade og andre dekorationer der kræver små detaljer. Den fungerer som en pen, og skærer ind i dekorationernes overflade. Den kan f.eks. bruges til at lave smalle eller brede linjer i blomster og blade.

2. Den halvrunde ende bruges til f.eks. at indtrykke åbne munde eller andre fordybninger i f.eks. personer af fondant. Den takkede ende bruges til at indtrykke årer eller detaljer i blomster og blade, og til at tilføre tekstur.

3. Den kegleformede ende bruges ligesom beskrevet i punkt 5. Den runde ende bruges f.eks.til at indtrykke fordybninger i blomstermidter, eller i enden af en blomster, hvor blomstens stamme skal indsættes.

4. Umbrella tool with 6-division side and 5-division side: Denne pen bruges til at tilføre detaljer til blomsters midte og til toppen af blomsterknopper. Begge sider af pennen har en tynd spids, der kan bruges til at tegne og trykke detajler, der skal være meget små og fine.

5. Cone tool with serrated on opposite end: Keglepennen bruges til at udhule blomstermidter hvor blomsterstammen eller -grenen skal placeres. Kan også bruges til at indtrykke detaljer i toppen af blomsterknopper. Den stjerneformede ende bruges til at indtrykke et stjernemønster eller markere inddelinger i rørformede blomster. Den kan også bruges til at tegne årer i blomsterblade eller prik-detaljer.

6: Ball tool with large tip and small tip: Denne pen bruges til at indtrykke fordybninger eller til at udglatte og udtynde f.eks. blomsterblade.

7. Dog bone tool with large tip and small tip: Denne pen bruges til at trykke blomsters “midte” ned, og til at forme og udtynde blomsterblade (som jeg gør med en tandstik i min guide til fondantblomster).

8. Shell tool with knife on opposite end: “Muslinge”- eller “skal”-pennen bruges til at lave aftryk på kanter og til at tilføre tekstur til fondant og gum paste. Kniven kan bruges til at beskære blade og blomsterblade.

DSC_1029Sammen med værktøjspennene udlodder jeg også udstikkersættet “Carnation plunger cutter” til at udstikke nelliker og pæoner af fondant, gumpaste og marcipan. Udstikkersættet er præcis det samme jeg har brugt til at udstikke de fine fondantblomster på øverste billede. Sættet er super nemt at bruge, og selv jeg kunne finde ud af det i første forsøg.

Alt du skal gøre for at deltage i denne konkurrence er at skrive en kommentar i kommentarfeltet nedenunder, og følge copenhagencakes på Facebook og/eller Instagram. Hvis du følger copenhagencakes på Instagram, så husk at skrive i din kommentar, hvad dit Instagram-brugernavn er, så jeg kan finde dig hvis du vinder🙂

Konkurrencen afsluttes fredag d. 26/7 kl. 23:59, og næste dag offentliggøres vinderen. Vinderen udtrækkes tilfældigt blandt alle kommentarerne. Præmien kan kun sendes til adresser i Dk.

173 thoughts on “VIND // 8 stk fondant modeling tools og udstikkersæt til blomster

  1. Wauw, sikke en fantastisk give-away! Vil rigtig gerne deltage. Følger på facebook.
    Kh Lene

  2. Tak for al inspirationen – glæder mig pt. til at prøve oreo-cheesecaken med lime og hvid chokolade!!

    Jeg følger med på facebook

  3. Super fed blog du har kørende og elsker dine lækre kager!
    Kunne virkelig godt tænke mig det sæt du udlover her😉
    – Maiken
    P.s. følger dig på Facebook🙂

  4. Ih det vil jeg så gerne vinde. Efter jeg lavede din signaturkage har jeg haft lyst til mere og flere detaljer og pynt🙂 jeg følger dig på IG og hedder katrinethorup

  5. Mange tak for inspirationen🙂

    Jeg følger dig på instagram, mit brugernavn er Heinsen85.

    Kh. Louise

  6. Øj der er vist liiige plads i køkken skuffen til sådan et fint sæt😁

    Følger på insta som katenstrine😘

  7. Skøn give away, passer perfekt med at jeg vinder dem og jeg skal lave en kage om en måneds tid.😉

    Følger dig både på FB og IG

    Hilsen Maria

  8. Sikke nogle dejlige nyhedsbreve jeg får på min mail. Jeg glæder mig til hver gang og læser brevene igennem. Jeg vil meget gerne deltage i konkurrencen.

    Følger på Instagram: navn PippiBou

    Kh Annemette

  9. ihh det kunne jeg godt bruge til min samling!
    sikke en fantastisk blog du har her!!
    følger dig også på face

  10. Hej, sikke en fin konkurrence 😊Jeg blev dybt forelsket i dine fine nelliker, men de lignede på en prik mine smukke store pæoner også i farven. Desværre blev fornøjelsen af pæonerne af kort varighed, da vejret viste sig fra sin våde side, og det bryder de sig bestemt ikke om. Men med dit fine udstikkersæt kan jeg til enhver tid genskabe min yndlingsblomst på en lækker kage. Følger dig på facebook. Du er en kæmpe inspiration. Kagelig hilsen Jane

  11. Åh det sæt vil jeg super gerne vinde 👍
    Følger dig både på facebook og ig (mit bruger navn er vibs83)

    Tak for en dejlig inspirerede blog 😊

  12. Jeg har udført flere af dine opskrifter og de virker hver gang! Tak for dejlig inspiration🙂
    Jeg følger dig begge steder!
    @leakrogsgaardhjorth

  13. Super fed blog – elsker dine lækre opskrifter😀
    Facebook: Cennet Okutan
    Instagram: cennet94

  14. Det er bare så vildt hvad man kan gøre med det rette værktøj og øvelse.. Jeg prøvede det ved en kageudstilling, men jeg har endnu ikke fået købt tingene selv om jeg er sikker på at både mine pige og jeg ville have underholdning i flere timer🙂
    Jeg følger både på FB og Instagram (chokofia)

  15. Ej hvor lyder det Nice, er MEGET begejstret for din blog og ikke mindst instagram, hvor jeg aktiv følger med og imitere så godt jeg kan når jeg har mulighed. @ritufrandsen

  16. Elsker af følge med og giver inspiration til når man selv skal bage og det skal jeg i næste uge når min datter bliver 3år. Hendes ønske er sommerfugle og blomster på kagen🙂

  17. Aj det kunne være så fedt at vinde det sæt – med dine lærenemme tutorials er det jo ingen sag at lave det.
    Følger dig både på bloggen og facebook😀 – og bliver rigtig meget inspireret af dine kager.

  18. Nøj hvor ville jeg elske at vinde den giveaway til at kunne lave endnu bedre kager og pynt til mine cup cakes!
    Jeg følger dig på instagram (helleriber)

  19. Wow. Det ville da være fantastisk at kunne udsmykke kager til brylluppet med sådanne smukke, smukke blomster!! Drømte jeg lidt om allerede da du viste blomsterne første gang. Ihh der krydses fingre.
    Følger sådan set allerede både via facebook og instagram, hvor mit brugernavn er krittewitt🙂

  20. Spændende og ser vildt flot ud!
    Det skal jo lomme an på en prøve – håber det bedste og tak for gode opskrifter.
    Jeg er med på facebook!!

  21. Følger med både på Facebook og Instagram, hvor jeg hedder emiliepetersem (med m)🙂
    Første gang jeg skulle arbejde med fondant var sidste år til en kusine, der blev student. Det resulterede i en flot lagkage i form af en studenterhue. Der kunne jeg dog godt have haft brug for et par rigtige redskaber.🙂

  22. Nå, så prøver vi lykken😀
    Følger dig både på facebook ( Ea Thor ) og på Instagram ( Pivf )😀

    Tak for en god og inspirerende blog!

  23. De er så flotte dine blomster – jeg går med tanker om at lave min egen bryllupskage til næste år, og din blog er helt klart favorit-inspiration. Skal i hvert fald prøve fondant-blomsterne på et tidspunkt.

    Følger dig på IG – ‘trikj’

  24. Ih hvor fantastisk! Det kunne være super skønt at prøve at lave alle de fine dekorationer du laver! 😄

    Følger dig på instagram: rorbaek

  25. Jeg kunne da godt tænkt mig at dekorere kagerne lidt mere.🙂
    Følger på instagram Drizzlexx

  26. Åh en dejlig konkurrence!! Kunne godt tænke mig at vinde de fine præmier så jeg kunne eksperimentere med fine blomster!

    Instagram navn laura__agnete

  27. mmmm har med de redskaber jeg lige havde herhjemme fulgt din guide og selv kastet mig ud i sukkerblomster og er forelsket i at lave dem, så vil selvfølgelig gerne vinde et rigtigt sæt til det. Følger dig både på fjæsen og instagram (Frk Flindts)

  28. Det værktøj ville gøre det umådeligt meget sjovere at lave dansk-inspirerede cupcakes i Italien.
    Følger på facebook.

  29. Virkelig inspirerede side! Har fulgt dig fornylig på instagram og har ofte været på din side for at få inspiration. Fortsæt det gode arbejde😉
    Instagram navn ashi_002🙂

  30. Jibiii.. Lige en præmie efter min smag. Har længe prøvet at samle mod til at afprøve fondent og nu skal det være🙂
    Jeg følger dig på Instagram og hedder majkenhau🙂

  31. Jeg vil også lære at lave flotte fondantblomster:-) Jeg følger med på Instagram hvor jeg hedder gittejholland

  32. sikke et lækkert sæt man kan vinde.. det kunne jeg da godt bruge er vild med din blog, syntes du laver lækre ting…

  33. Uhh det er da en super give away – jeg krydser.

    Kh Katrine

    Ps mit navn er Katrinesayshey på Insta og jeg har fulgt dig længe😉

  34. Skøn give-away, håber virkelig på at vinde, følger dig både her, på facebook og instagram (bruger Michella_Biesbjerg)🙂

  35. Vil rigtig gerne i gang med at arbejde kreativ med fondant, så jeg krydser fingre for at vinde.
    Følger på facebook.

  36. Skøn blog og skøn give away og skønne billeder på insta.. Ville super gerne prøve at gøre dig kunsten efter og selv prøve kræfter med de fine blomster🙂
    Instanavn – annahh89

  37. Uh en lækker give- away🙂
    – dem kunne jeg godt tænke mig at vinde – og det er mega fed blog..
    LOVE IT !🙂

    jeg følger dig på Facebook

  38. Deltager og krydser alt hvad, der krydses kan🙂 !! Jeg følger på facebook og instagram (navn: Amandafcr) denne er dog privat.

    God sommer :):)

  39. Flot give away.
    Skal til at lave en kage med masser af blomster til en om en lille måned🙂
    Følger på instagram og fb

    Insta: camillakragelundpedersen

    Fb: camilla kragelund Pedersen

  40. Lækkert, det vil jeg gerne vinde🙂 Jeg følger dig på instagram og jeg hedder simonevil . Krydser fingre for at jeg er den heldige🙂

  41. Tak for en masse inspirerende billeder og vidunderlige opskrifter🙂 jeg følger dig på Instagram: trinemartine

    //Trine

  42. Er endnu engang betaget af dine kreative evner – jeg er selv fritids-kage-bager-og-pynter, men har ikke begivet mig ud i blomster kreationer før nu, så tak for guiderne. Jeg vil meget gerne deltage i konkurrencen 😊
    Mh Lotte

  43. Hejsa!
    Deltager med glæde i din spændende konkurrence! ^^
    Jeg følger dig skam allerede på både Instagram og Facebook🙂
    Jeg hedder: Idarossingandersen.
    Håber jeg vinder😀

  44. Ej hvor fedt! Dine kager er inspirerende!🙂

    Følger dig på Instagram: emilieemilieemilie

  45. Sikke en lækker give away!
    Tak for en rigtig god blog med altid inspirerende opskrifter!!!

  46. Uh, jeg vil så gerne vinde det fine, fine sæt. Elsker at bage, men mangler helt sikkert de rette accessories. Følger dig på Instagram (navn: furstrand)

    God aften
    Ditte

  47. Ih, en god giveaway!🙂 Og skønt, at du har givet dig tid til at skrive om hvert redskab.
    Jeg følger dig på IG, og jeg hedder mfalka derinde.

  48. Spændende – jeg har prøvet lidt med fondant men det kunne være sjovt at udforske mere.
    Følger på facebook.
    – Frederikke Rasmussen

  49. Ih det ville være det så fantastisk at vinde denne skønne præmie… Elsker jeres side med fantastisk opskrifter 🍰 krydser fingre for at jeg er heldig at vinde

    Følger på :
    facebook – Christina holmgreen Madsen
    instagram – frkholmgreen

  50. Dét kunne jeg godt tænke mig at vinde! Det ville være det perfekte tidspunkt da jeg skal lave en lagkage fra bunden til min mors fødselsdag. Det har jeg ikke prøvet før🙂 og så kunne det være så smukt at pynte kagen med nelliker, som er min mors ynglingsblomst!🙂
    Jeg følger også med på facebook🙂

  51. WHAT! Jeg er jo vild og tovlig med de blomster der (og dine kager selvfølgelig!).
    Synes virkelig du er super forbillede, jeg takker!🙂

    Instagram: @chanettelaurberg

  52. Vildt fed give-away! Nu får jeg endu mere lyst til at give mig i kast med at lave fondant blomster!

    Følger dig på instagram og hedder: freyaml

  53. Åhhh hvor ville sådan et sæt hjælpe mig til at lave den perfekte fødselsdagskage til min datter, når hun bliver 3 til august..
    Min plan er at lave de gode chocolatchip bunde, fylde dem med hvid chokolade muosse og hindbær/hyldeblomst creme, og til sidst overtrække med fondant i pastel farver.. Derudover har min datter specifikt ønsket at der kom blomster og sommerfugle på i år, så sættet ville passe perfekt🙂

  54. Jeg har aldrig prøvet at lege i fondant før, men var som barn ret tosset med cenit – så jeg kan ikke vente med at genoptage den barnlige glæde ved at modellere (og så oven i købet kunne spise det bagefter = WIN!)🙂 Jeg følger dig på facebook og læser trofast med herinde🙂

  55. Lækker konkurence! Jeg følger med her på bloggen og på instagram, under kathlind.. : )

  56. Det sæt ville gøre min mand rigtig glad. Han står for de fine kager hjemme hos os, og ville elske at bruge de gode hjælpemidler…

  57. Uh jeg ville gerne lære at lave fine blomster.
    Jeg følger dig på instagram, hvor jeg hedder camillajul.

  58. Uhhh hvor fedt. Det sæt ville jeg SÅ gerne vinde. Min svigerinde skal giftes til sep og deres buget er ikke så stort. Hun ville så gerne have nogen flotte kager til dagen. Jeg ville overaske hende med de smukkeste blomster kager hvis jeg vinder.
    Jeg følger på FB.
    Om ik andet – tak for inspiration😉

  59. Hej🙂 tak for en skøn blog! Jeg vil rigtig gerne deltage i din give-away. Jeg følger begge dele, instagram: tine_hs

  60. Følger på FB. Ville være en dejlig ting at vinde😊
    God Sommer🌞
    Vh Kirstine

  61. Elsker cupcakes og denne blok. Har lige været inde og synes godt om jer på jeres facebookside.🙂

  62. Tak for en lækker side:) følger dig på FB og vil selvfølgelig gerne deltage i konkurrencen:)
    God sommer:)

    Mvh
    Tzortzina

  63. Det er det fineste sæt, og efter at du postede guiden har jeg bare ventet på at jeg kan færdiggøre mit speciale så jeg selv får tid til at prøve mig frem. Kun én mdr. tilbage😀 Følge di på IG (gittehenriksen1987)

  64. Jeg vil så gerne vinde dem!
    Følger både med på Instagram og Facebook.
    Instagram: Emilyholmm
    Du laver sådan nogle gode opskrifter.

  65. Ih sikke et fedt sæt, det vil jeg rigtig gerne vinde og tage i brug🙂
    Jeg følger dig på fb

  66. Sikken en lækker gevinst! Så mange ting, som jeg ønsker mig, men som jeg har udsat at købe igen og igen. Det ville være stort at vinde.

    Jeg følger nu på Facebook, og som altid på Bloglovin.

  67. Lækker give-away! Jeg følger dig både på Facebook og på Instagram (@johanneleth)🙂

  68. Jeg skal lave bryllupskage til min veninde i slutningen af august og dette sæt er da uundværligt til det formål, dem vil jeg rigtig gerne vinder😀
    Jeg følger på Instagram (dsjodahl) og Facebook (Dorthe Sjødahl)

  69. Ihh sikke et sæt at vinde!!🙂 Det ville blive brugt flittigt hjemme hos mig😉
    Tak for skøn kage-og-andre-søde-sager-inspiration! Følger med på facebook.

  70. Jeg er helt vild med dine guides og opskrifter! Så lad mig vinde dette sæt og lad mig komme endnu tættere på at opnå de samme flotte resultater som du🙂
    @pernillehp88 på instagram

  71. Det var dog verdens bedste give-away! Havde et kæmpe kaos da jeg skulle lave mine første og eneste fondantblomster for lidt siden, men med guides og dette fine værktøj, må jeg da kunne finde ud af det😀
    Jeg er meget stor fan af din blog og din instagram!🙂
    Jeg hedder @katrineanna på instagram

  72. Fantastisk gave. Her ville de også kunne blive flittigt brugt. Super god side, og fantastisk med dine guides til og lave nogle flotter kage ting. Håber på og blive udtrukket.🙂 kigger med fra fb. Hilsen Kristina.

  73. Uhhhh jeg vil så gerne deltage🙂 Jeg følger på Instagram – min bruger hedder: Louiselaerke Tak for en skøn blog! kærligst, Louise

  74. Først vil jeg sige dig tak for alle dine inspirerende mails og opslag på facebook som jeg følger ivrigt og har glæde af. Du er en super energisk pige og hvor må alle være taknemmelige for at du ganske gratis deler ud af din viden . Jeg er i hvert fald taknemmelig. Vil meget gerne deltage i denne konkurrence og sender dig hilsner. Tina-Maria

  75. ville slet ikke vær dårligt, hvis de redskaber kom hjem i mit køkken🙂 lækkert bagværk du laver, munden løber i vand hver eneste gang. følger på Instagram: rebecca_rye

  76. Juhuuuu!! Elsker elsker elsker at lege med fondant! (Mit første forsøg med nelliker blev dog ikke lige så flotte som dine) Og elsker din blog endnu højere. Den er så kanon! Har for ikke så længe siden lavet din vaniljeis. Kaster mig allersnarest ud i din Copenhagen Cake! Følger dig både på facebook og instagram – laura_jgh🙂

  77. Ihhh hvor er det bare nogle smukke blomster du har lavet – endnu en gang! Tak for al din flid, det er altid til at blive dejligt inspireret af og dejligt lækkersulten! Følger dig på Facebook. Med ønsker om en fantastisk sommer!

  78. Wow en flot præmie, den vil jeg gerne vinde🙂 Elsker dine opskrifter, de er nemme at følge og giver altid mig lyst til at gå i køkkenet og forsøge mig med dine opskrifter😀

  79. Super fin giveaway! Liker på Facebook🙂
    Jeg har længe spekuleret på at forsøge mig med det fondant – og hvis jeg vinder denne konkurrence, er der jo en oplagt mulighed😉

    Rigtig god sommer!
    mvh Lisa H (l_mandrup@hotmail.com)

  80. Uhhh, det ser spændende ud, super fine hint du giver..
    Jeg følger med på Facebook.
    Mange sommerhilsner Pia Grunnet Lauritzen

  81. Åh hvilket give-away! Det ville passe perfekt i min kageskuffe.
    Jeg har aldrig været fan af cheesecake, men må indrømme at din oreo chesecake fik mig med på vognen!
    Jeg følger dig på instagram – stinebek

  82. Super giveaway og ikke mindst super blog – men det ved du jo godt at jeg synes🙂
    Jeg følger på facebook.

    Bliv ved med alle at lave lækre ting, til stor inspiration for os andre!

  83. Jeg synes at du er rasende dygtig til at bage kager og dekorere. Jeg får megen inspiration fra dine opskrifter og din side er altid der, hvor jeg kigger først hvis jeg skal finde på noget nyt at bage. At vinde sådan et sæt og kunne lave fine blomster vil være dejligt. Men ellers bare tillykke til den der vinder. Jeg følger dig via WordPress.

  84. Hej! følger din blog og er helt vildt med dine fantastiske kreationer.
    Håber meget at jeg kan vinde, så jeg kan eksperimentere mere😉
    Har set de fine blomster du har lavet med det sæt, og ville meget gerne gøre dig kunsten efter!
    Følger dig på instagram og hedder emmametellus

  85. Ej hvor spændene! det ville jeg da være beæret over at afprøve hjemme i mit køkken😉
    Forsæt dit gode arbejde med alle de fine kager og bagværker.
    Følger ihvertfald spændt med her hjemme
    Jeg syntes godt om dig på FB🙂

  86. Håber da meget at vinde, jeg elsker at bage og prøve noget nyt🙂 følger dig på fb

  87. Jeg følger dig både på Facebook og Instagram, mit instagram-navn er Nannalindholm

  88. Lige noget for mig!🙂
    Instagram: trineskovlund
    facebook: Trine skovlund Hansen

  89. En fantastisk konkurrence, har altid ønsket at prøve at lave fondantblomster:)

    Følger dig både på facebook og Instagram – mit instagram-brugernavn er liinekristensen🙂

  90. Jeg vil super gerne deltage.. Bliver kandidat lige om lidt, og vil, helt sikkert kunne imponere mine gæster med så fint pynt på en kage:) Jeg følger på Facebook: Henriette Lyhne-Kjærbye

  91. Wauw! Sikke en fantastisk blog.. og instagram! Her kommer jeg helt sikkert til at bruge en del tid. ELSKER at bage, og vil enormt gerne lære at lave blomster.
    Følger dig på FB: Line Viebjerg Nielsen
    Og Instagram: lineviebjergnielsen

    Mvh. Line

  92. Kunne jeg mægtig godt bruge da jeg pt er sygemeldt grundet et trafikuheld og har masser af tid til at lave smukke blomster. Hilsen vangs26

  93. Alle de ting jeg har brug for til at lave en vidunderlig kage til min kusines barnedåb, skøn give-away 😊

    Instagram: myaddictionischocolate

  94. Fed præmie, jeg krydser mine små fingre og håber jeg vinder🙂
    Instagram brugernavn: Sandravosskampel

  95. Fantastisk flotte blomster! Det ville være super at vinde, så man kan (forsøge at) gøre dig kunsten efter🙂

  96. Neii hvor fint! Det er noget der får mit pyntekageglade-hjerte til at danse. Det ville jeg så gerne vinde! Så kan det måske være at jeg endelig kan bevise overfor mine forældre at jeg faktisk godt kan klare mig indenfor kage-faget… Men hvis jeg nu ikke vinder, hvilket jeg ikke gør da jeg er forfuldt af uheld, kan du så sige mig hvor du har købt de fine ting henne? Og til hvor meget? Helst i danske da jeg er for træt, hele ferien😉, til at tænke😀

    Nå men jeg krydser mine uheldige fingre på at jeg vinder🙂 men det hør jeg højest sandsynligt ikke da vi har en sort kat hjemme hos os og lige nu render den og leger med et eller andet foran mig… Og jeg kan ikke engang kaste salt over skuldren for det vil mine forældre ikke have🙂

    God sommer alle sammen
    -mette

    P.s. Følger dig allerede🙂

  97. Tak for en fantastisk blog!
    Jeg følger dig på fb. (Sarah Cecillie Schwartz Leonhardt)

  98. Wow det ville kick starte min egen kage debut! Har lige set og smagt de mest fantastiske kager i Wien, Café Demel.
    Følger på instagram
    Kh
    @piastender

  99. Kunne godt bruge det sæt til min bryllupskage den 10. aug.
    Instagram: Janejoergensen80

  100. Sikke noget fedt værktøj at vinde!🙂 Håber selvfølgelig på at det bliver mig!
    God sommer🙂

    P.S jeg følger dig både på Instagram og Facebook.

    KH. Rosemarie

  101. Jeg har ikke arbejdet så meget med fondant, men det ville jeg da helt sikkert komme til hvis jeg var så heldig at vinde dette sæt🙂

    Instagram brugernavn: livrytter

  102. Det ville være den perfekte måde at starte en blomsterproduktion af sukker🙂
    Super konkurrence!

  103. Hold da op kunne virkelig godt tænke mig at være den heldige.
    Følger dig og har haft meget stor glæde af dine opskrifter

  104. Pingback: Vinderen er fundet! |

  105. Hejsa!
    Jeg elsker din blog og bruger den altid når jeg mangler inspiration.🙂 Jeg tænkte bare på, hvor du havde købt dit ‘værktøj’ til fondanten?🙂

Skriv et svar

