Pynt dine kager og cupcakes med gratis cupcaketoppers og -wrappers

Er du hurtigt ude med juleforberedelserne og julepynten? Det er endnu ikke den 1. december, og jeg VIL IKKE have julepynt eller julestemning i mit hjem før da. Meeeen jeg har tilladt mig allerede at snage lidt i den online kageverden og samle et stort lager af inspiration til julemåneden som jeg rigtig gerne vil dele med jer…

I denne omgang vil jeg give jer links til nogle sider, hvor man gratis kan hente filer med prints til smukke cupcaketoppers og -wrappers. Med julestemning på, altså.

Alt du skal bruge er en farveprinter samt papir eller pap. Cupcaketoppers kan super nemt klippes ud, limes på tandstikker og sættes i cupcake’en. Cupcakeswrappers skal klippes ud og tapes eller limes sammen rundt om cupcake’en.

Here we go:
Fra den lækre kageblog Bake it pretty kan du printe disse flotte cupcake-toppers med forskellige julemotiver. Jeg er vild med, at der er så mange forskellige slags. Så kan man selv vælge enten at bruge en masse forskellige toppers, eller kun at køre med én slags.

Den skønne bageblog Bakingdom har lagt disse smukke cupcaketoppers ud til fri afbenyttelse. Der er fantastiske pastelfarvede motiver af “Let it snow”-citater, snefnug, søde vinterfugle og juletræer – både firkantede og runde. Bakingdom er i øvrigt en super fin blog som bestemt er et besøg værd!

På bloggen Food Art Party har jeg fundet disse flotte cupcaketoppers og -wrappers i smukt vintertema med både sne og juletræer.

Disse cupcakewrappers kommer også fra bloggen Food Art Party. Jeg er helt vild med de to nederste til venstre, især den rødstribede. Den vil være SÅ flot på en cupcake med pebermyntefrosting drysset med knuste julestokke. UH – der fik jeg måske lige idéen til næste bageprojekt…

Disse flotte og “Merry Christmas”-ønskende cupcake-toppers kommer fra bloggen NOLA Mommy. Jeg synes det er SÅ flot og super gennemført, at cupcake-topper og cupcake-form matcher! Man kan enten gøre som på billedet, og sætte topper’en direkte ned i frostingen, eller man kan vælge at lime topper’en på en tandstik som så stikkes ned i frostingen.

Sidst, men absolut ikke mindst, kommer disse søde jule-ugler der tigger og beder, om de ikke nok må pynte som toppers på dine næste cupcakes. Print uglerne, klip dem ud, og lim dem sammen to og to med en tandstik imellem. Uglerne kommer fra siden Print This Today hvor der faktisk også ligger gratis filer til brevpapir, julekort, bogmærker og gavekort med samme ugletema.

Hvad siger I til det, er det ikke nogle fine måder at gøre lidt ekstra ud af sine kager?

Skriv endelig i kommentarfeltet, hvis du støder på andre sider med gratis juleprints til kagebordet – så sætter jeg links’ne ind i indlægget!

4 thoughts on “Pynt dine kager og cupcakes med gratis cupcaketoppers og -wrappers

  1. Fantastik verden der åbner sig for mig siden jeg fandt din blok. Min datter vil bare elske at pynte kager med lidt ud over det sædvanlige.

    • Hej Merethe!
      Mange tak for din kommentar🙂
      Er glad for at du kan bruge mine idéer til noget! God fornøjelse med kagebagning og -pyntning med din datter🙂

Skriv et svar

