Thumbs up – vinderen af “Helt i kage” er fundet

Tak for til alle jer, der har deltaget i min giveaway. Det er fanme vildt og lige til at blive glad i låget af, at I er så mange der vil deltage. Kæmpe thumbs up fra mig til jer!

Tak for alle de fine og søde kommentarer.

Tak fordi I har lyst til at læse med.

Tak. Tak. Tak!

Jeg har ladet random.org trække et tilfældigt nummer:

Bag kommentar nr. 19 gemmer Camilla Kolling Christensen sig. Stort tillykke, Camilla! Har sendt dig en mail! Jeg håber kagebogen kan bringe en masse varme og herlige opskrifter til dig i denne kolde tid, og at du finder en masse herlig inspiration i deri (men det er jeg nu slet ikke i tvivl om).

Stay tuned her på bloggen – jeg har mega mange spændende projekter jeg vil fortælle jer om senere!

One thought on “Thumbs up – vinderen af “Helt i kage” er fundet

Skriv et svar

