VIND // Helt i Kage – en kagekogebog af Camilla Plum

Jeg har lyst til at fejre, at jeg har sådan nogle søde og dejlige læsere!

Derfor er det endnu en gang blevet konkurrence-tid, jubii!

Som nogle af jer ved, var jeg for nogle uger siden en tur i det Nordsjællandske hvor jeg besøgte Camilla Plum på hendes økologiske gård (læs mere om mit besøg her). Det var en fantastisk eftermiddag på landet, hvor jeg lærte meget om økologisk landbrug og blev inspireret udi det uendelige. Ud over at komme hjem med beskidte sko, fyldt mave og kagedrømme i tusindvis, fik jeg også et eksemplar af Camilla Plums nye skønne kagebog Helt i kage – den kan du nu vinde!
Om bogen siger Camilla Plum:

Helt i kage handler ikke om perfektion, mine kager er hjemmelavede, og de må også meget gerne se hjemmelavede ud. Min kagebog handler om smag, om glæden ved at skabe noget smukt og dejligt, om frugt og bær, om naturens rigdom, om intens velsmag – der som regel ofres på perfektionens alter – og så handler kager ikke mindst om kærlighed til dem, der skal spise dem.

Alt du skal gøre for at deltage i konkurrencen er følgende to små ting:
1) Like copenhagencakes på Facebook her.
2) Skriv en kommentar i kommentarfeltet her på siden (husk at bruge det navn, som du også bruger på Facebook – så opstår der ikke forvirring ;)).

Hvis du allerede synes godt om copenhagencakes på Facebook behøver du selvfølgelig kun skrive en kommentar i kommentarfeltet – simple as that!

Held og lykke!

P.s. Del endelig indlægget med enhver kage-bagende mor, søster, ven, kollega eller bare enhver madentusiast der ville blive glad for at vinde sådan en præmie!

Konkurrencen løber til og med den 26. oktober, og vinderen trækkes og offentliggøres her på bloggen den 27. oktober. Husk at opgive emailadresse, så jeg kan kontakte vinderen (din emailadresse kan kun ses af mig, ikke af andre)!
Du skal have adresse i Danmark for at kunne deltage.

118 thoughts on “VIND // Helt i Kage – en kagekogebog af Camilla Plum

  1. Uhhhh, den gad jeg da godt eje😉
    kunne da være sejt at få den som ekstra fødselsdagsgave (har fødselsdag idag)
    ÆLLLLsker din side😉

  2. Den ville jeg da bare ELSKE at vinde! Fulgte fascineret Camillas programmer om gode brød og fik god inspiration.
    Krydser fingre for at det bliver mig der vinder!🙂

  3. Nyder at følge dine opslag og opskrifter på Fb. Tak for de mange idéer..

    Mvh

    Betina

  4. “Jeg kan love, at hindbærsnitter er virkelig gode, hvis man prøver at komme hindbær i” – Camilla Plum. En FANTASTISK, fin blog og jeg ville ELSKE at eje den bog !😀 Jeg krydser alt hvad der er at krydse😉

  5. Nej, hvor en lækker side – den har jeg først lige opdaget på face, men tidspunktet er naturligvis godt – det er jo efterårsferie og tiden er der til bag og gøgl!

  6. Meget inspirerede at følge din blog samt facebook og instagram🙂
    Fantatisk at du har lyst til at give gaver væk, jeg krydser fingre.
    Hilsen en kage elsker

  7. Din blog er fantastik – dine opskrifter er blevet brugt meget i mit køkken ;)!
    Kommentar hermed givet!:D

    Rikke Weng Jensen

  8. Jeg følger dig på facebook, og naturligvis også din dejlige inspirerende blog. Den bog ville pynte på min “lille” samling af søde bøger

  9. Den ser da bare spændende ud, der er helt sikkert nogle lækre opskrifter i som jeg vil æææælske afprøve😉

  10. whauuuu sikken en skøn præmie, det er jo svaret til mine bønner, da mine unger og jeg elsker at bage, men trænger til ny inspiration, jeg deltager med glæde ig konkurrencen om den lækre bog🙂

  11. Hvis jeg ikke vinder den her. SÅ vil jeg ønske mig den i julegave iår.EVT. købe den til mig selv i julegave. Have den skal jeg……………………………………..

  12. Cecilie Boesgaard Rasmussen. Jeg er helt vild med din side og dine opskrifter!

  13. Uhm, mums! Det kunne være skønt at vinde den bog, så man kan glæde familie og venner med hjemmelavede lækkerier🙂

  14. Ej, den bog vidste jeg slet ikke fandtes! Den må jeg eje. Har “like” på Facebook (Camilla Hudtloff). Kagelig hilsen Camilla

  15. Den bog ville bare passe fantastisk ind i min kagebagnings bogsamling!!
    Tak for en lækker og inspirerende hjemmeside!

  16. Jeg er nød til at vinde!!!

    Jeg har i halvandet år boet i en lejlighed UDEN ovn – hvilket betød et minimum af bagning.
    Nu er jeg endelig flyttet i en lejlighed med en ovn, og har på bagt kager i lange baner, – og Cokkies med cookiedough fyld😉

    Be virkelig pænt om at jeg må vinde, så jeg kan få noget indspiration til at bage endnu flere lækre kager!😀

  17. Lækker giveaway! Deltager gerne🙂

    På min blog kan man lige nu vinde en Moroccanoil Treatment, hvis det var noget😉
    Kh Mette

  18. Har like’t siden forlææææængst..😀 Hermed en kommentar givet og jeg ØNSKER mig kagebogen..🙂

  19. Vidunderlig konkurrence. Den vil jeg meget gerne vinde.

    Tak for lækker inspiration på bloggen🙂

  20. Ville være så dejligt og vinde en kogebog, det er min ynglings hobby og kigge på opskrifter og afprøve dem. Krydser finger for jeg og min datter Camilla vinder..
    Hilsen Sabine Hardö Bøgeskov Rasmussen
    Ps. Synes også du kommer med nogen fantastiske input på fb.Blir så inspireret…

  21. Dejlig glad, positiv og inspirerende blog:-)
    Camillas bog skal klart købes hvis jeg ikke er så ufattelig heldig at vinde den her:-)

  22. Det kunne da bare være super skønt at vinde den bog når man elsker at bage lige så meget som du gør🙂

  23. Sådan en bog ville bestemt passe ind i en kage/bage-entusiast’s køkken – og det er lige hvad jeg er😉 Jeg krydser fingre!

  24. Pingback: Bagte figner med vaniljeis |

  25. I love your blog, your pictures, your recipes, and now hope to win that book! And the first thing I will bake is the apple and marcipan cake that you posted on facebook: looks heavenly!

  26. Jeg kan lide din blog (på fb), og nu skriver jeg en kommentar og krydser fingre…

  27. Ihh hvor ville det være lækkert at være heldig her🙂 God weekend❤

    Kh Maria Seidelin

  28. Håber, håber det kan blive mig.
    Nyder Camilla Plum’s tilgang til køkkenet så tror hendes kogebog vil passe godt ind hjemme hos os.

  29. Den kunne jeg mægtig godt tænke mig, er så glad for hendes – sødt. Og mon ikke denne er i samme klasse?

  30. jeg elsker at bage og det gøre mine fire børn også så den vil blive brugt her hos os

  31. Pingback: copenhagencake’s efterår i billeder |

  32. Uh hvor lyder det bare lækkert! Så jeg har selvfølgelig været inde og like!🙂 Og så følger jeg med hver gang der kommer nyt på bloggen🙂

  33. Ja da, en kommentar vil da være småting i forhold til at vinde en lækker kogebog om min yndlingsspise…

  34. Elsker at bage – og ligeså gør mine unger, så denne vil være perfekt 4 os❤

  35. Da jeg læste om jeres besøg (på flere forskellige blogs), og så billederne af alle lækkerierne, tænkte jeg at der da afgjort var kager imellem jeg gerne vil prøve🙂
    Så nu håber jeg blot på lykkens gudinde…

    Har liket på facebook, og synes i det hele taget rigtig godt om bloggen din!

    Mvh La Cucina Nada

  36. Stod med bogen i hånden hos boghandleren, men satte den retur på hylden. Håber at vinde den her på min yndlingsblog

  37. Den bog ser godt nok lækker ud🙂 Den må jeg eje – hvis ikke her så fra boghandelen!

  38. Så har jeg været et smut omkring facebook og givet Copenhagencakes et like🙂

  39. Dén må jeg vinde!
    Rebecca Thorup Christensen
    (rebeccathorup@hotmail.com)

  40. Man kan aldrig få for mange kogebøger og en kagebog er ikke dem, jeg har flest af i min reol.🙂

Skriv et svar

