Den top-heldige vinder af lækkerier fra Krydderiet

Tak, tak, TAK til alle der har deltaget i konkurrencen om de otte bøtter herligheder fra Krydderiet. Tak for alle de søde ord og tak for jeres glade bidrag. Jeg har læst alle jeres kommentarer og jeg er blevet noget så inspireret. Wow hvor har I bare gode og kreative idéer til brugen af Krydderiets vidunder-produkter.

Det går igen i jeres kommentarer, at mange af jer har et godt øje til især tre opskrifter: Macarons, hjemmelavet is og flødeboller. Jeg har i den grad ladet mig lokke efter at have læst alle kommentarerne, og der er ingen tvivl om, at jeg snart er nødt til at kaste mig ud i én (eller flere) af disse fantastiske projekter med et godt strejf af lakridspulver, hindbær og pistaciekerner og/eller noget helt fjerde…

Jeg vil lige dele nogle flere af de skønne idéer med jer:
MissMuffin skriver: “Jeg vil prøve kakaonips’ene i en smoothie, for der skulle de være fantastiske. Af pistaciekernerne ville jeg bage nogle små pistaciekager og pynte med frysetørret hindbær. Pufsukkeret skulle ovenpå granolaen næste gang jeg holder brunch…. Ja, alle sagerne skulle nok blive brugt i mit køkken:)”
Louise vil “bruge de frysetørrede hindbær til nogle lækre konfekt-kugler med hvid chokolade.”
Tanja-Maria vil “lave flødeboller på kransekagebund fyldt med det lækreste lakridsskum, overtrukket med hvid chokolade og pyntet med de fineste kandiserede violer!”

Jeg vil klart anbefale alle at læse kommentarlisten igennem for at få et ordentlig boost inspiration. Vær beredt på at blive lækkersulten!

Blandt alle de 137 (!) fantastiske svar har jeg trukket en tilfældig vinder hos random.org:

Kommentar nr. 27 er skrevet af Sussie Antonsen, der vil “bruge lakridspulveret til en syndig lakridsis lavet på kondenseret mælk, piskefløde og lakridspulver – perfekt her i sommervarmen”.
Kære Sussie, det lyder som et skønt projekt, og jeg er sikker på at lakridsisen bliver helt fantastisk – på trods af at sommervarmen er på retur😉
Jeg har sendt en mail i din retning, ønsker dig rigtig god fornøjelse med de lækre produkter.

Skriv et svar

