Hurra og tak!

I går blev en (for mig) vigtig dag desværre forbigået i stilhed. Bloggen fyldte 1 år. Tænk at der allerede er gået et år – wow!

Et år med cupcakes, kager, milkshakes og et køkken hvor håndmikseren efterhånden har fået en fast plads på køkkenbordet – og ikke i skabet hvor den burde høre hjemme.

Et år med en meget tålmodig kæreste der til gengæld har været verdens bedste prøvesmager – tak!

Tak til alle jer søde læsere som kigger med, I er for dejlige! Jeg er vild med alle jeres søde kommentarer og fantastiske opmuntringer – det er det, der gør, at jeg altid har mod på mere, og kan fantasere om næste kageprojekt allerede inden det forrige er afsluttet.

T a k fordi I er med.

I midten af den kommende uge vil jeg løfte sløret for en magisk give-away. Jeg var i går en tur ude i det københavnske for at hente en helt fantastisk præmie (som jeg drømmende ville ønske jeg kunne beholde), som vil forsøde og forfine ethvert kagekøkken.
Følg med…

9 thoughts on “Hurra og tak!

  1. Er så vild med din blog. Kigger nysgerrigt med hver gang der er nyt. Har dog ikke prøvet nogen af dine opskrifter endnu. Men det ser lækkert ud.

Skriv et svar

