Cookie dough lovers

image

Jeg oplevede det mest fantastiske sammentræf forleden.

Skæbnen ville at vi kom forbi en boghandel i The Meatpacking District, hvor vi fik lyst til at kigge indenfor. Og netop denne dag, netop det øjeblik, sad den smukke Lindsay Landis bag et skrivebord med en stak af hendes nyudgivne kagebagebog ‘The Cookie Dough Lover’s Cookbook’.

Hvis du ikke allerede kender Lindsay Landis, så kan jeg fortælle at hun er kvinden bag den fantastiske madblog Love and Olive Oil, en blog jeg har fulgt længe. Bloggen er så yndig og spækket med smukke billeder. Jeg blev helt nervøs af at stå overfor en så dygtig og fantastisk blogger.

Lindsay har en passion for ubagt cookie dough, så hun har skrevet en hel kogebog kun indeholdende opskrifter på slik, cookies, kager, is og andre lækkerier med rå (æggefri) kagedej.

Bogen er dedikeret til ‘anyone who’s ever been caught with a finger in the mixing bowl’. Det kunne velsagtens være mig…

Efter en hyggesnak måtte jeg selvfølgelig have et signeret eksemplar af bogen med hjem. Jeg er SÅ glad!

Update: Med jeres hjælp kan jeg nu tyde de tricky bogstaver i hendes hilsen ‘To Cecilia – Happy (un)baking!’ – tak! Min kæreste og jeg havde ellers læst os helt blinde i forsøg på at tyde krusedullerne;)

Glæder mig helt vildt til at få prøvet opskrifterne af derhjemme, det kommer I selvfølgelig til at høre meget mere om til den tid!

Ha’ det skønt❤

image

11 thoughts on “Cookie dough lovers

  1. Tror der står: Happy (un)baking! hvilket vel er en reference til det faktum at bogen handler om cookie-dough. Det er mit bedste bud!🙂

  2. Pingback: Chocolate chip cookie dough milkshake |

Skriv et svar

