Smuk inspiration til kagedekoration – både det enkle og det ambitiøse!

Det er ingen hemmelighed, at jeg har en forkærlighed for helt enkle kager – uden for mange dikkedarer. De smukkeste cupcakes er oftest dem, der blot er pyntet med en enkel, elegant swirl, og de flotteste kager er de minimalistisk ensfarvede der er perfekte ned til mindste detalje.

Jeg har altid ment, at når det kommer til kager, så er første prioritet at de smager fantastisk, dernæst at de er smukke. Jeg kunne aldrig være stolt af en cupcake dekoreret med 50% farverig fondant og glimmer, hvis det betød, at man måtte gå på kompromis med smagen.

Når jeg skal finde inspiration til dekoration af kager og cupcakes bruger jeg ofte Pinterest. Jeg har lavet et board der hedder Cake styling ideas, her samler jeg billeder af fantastiske kagedekorationer, både i den enkle og klassiske ende, men bestemt også jaw-dropping ambitiøse projekter. Billederne linker videre til alt fra opskrifter til step-by-step dekorations-guides. Jeg vil bestemt anbefale dig at følge med på Pinterest – der er så mange dygtige amatør-bagere der deler sine billeder til inspiration for alle andre. Jeg bliver dagligt inspireret og tilføjer konstant flere billeder jeg finder rundt omkring. Du følger med ved at klikke her og trykke “Follow”. Hvis du ikke har en profil på Pinterest og heller ikke ønsker at oprette dig, så kan man selvfølgelig også nøjes med at se på fra sidelinjen – det kræves ikke at man er medlem for at kunne se billeder.

En lille forsmag på billeder fra mit board Cake styling ideas på Pinterest.

Jeg har også et board der hedder To-Bake-List, her gemmer jeg billeder og opskrifter af fremtidige bageprojekter der får mundvandet til at løbe…

Ses vi derinde?bloglovin

Skriv et svar

