Vinderen er fundet – T I L L Y K K E

TUSIND TAK til alle Jer der deltog i copenhagencakes’ første giveaway. Jeg blev så inderligt glad af at læse alle Jeres kommentarer.

Stort tillykke til Emma, der blev den heldige vinder af konkurrencen. Jeg håber du bliver rigtig glad for dine nye farvestrålende produkter fra RICE – de kan i hvert fald bringe en fest til en grå dag!
I hvert fald skinner solen helt fantastisk skønt i dag, så det tager jeg som et tegn på at sommeren er godt på vej.

I aften får jeg besøg af to dejlige piger – mine smukke søstre. Da den mindste lige har haft fødselsdag, og jeg har lovet hende en kage, står der helt sikkert bagning på programmet!

Masser af solskinskrammere til Jer alle!

bloglovin

One thought on “Vinderen er fundet – T I L L Y K K E

Skriv et svar

