VIND // Farverige sommerprodukter fra Rice

Opdatering: Konkurrencen er afsluttet og vinderen er fundet 🙂
På trods af denne uges lidt halvdårlige vejr kan vi ikke komme udenom, at foråret er skudt godt i gang og sommeren er lige rundt om hjørnet. Derfor synes jeg det er tid til en skøn og farverig konkurrence som kan hjælpe sommerfornemmelserne lidt på vej!

Jeg har været så heldig at få fingrene i tre af Rice’s farverige sommerprodukter:

1 x Large Plastic Shopping Bag in Vietnamese Weave (værdi 389,-)
1 x Mobile Phone Bag and Coin Purse with Bird Application (værdi 149,-)
1 x Kids Soap Bubbles (værdi 15,-)

Der er tale om en KÆMPE taske (mål 45x20x30). Den er perfekt til indkøbsturen eller til en dag på stranden eller i Kongens Have! Mobiltasken er lille og yndig med en lang strop og lynlås til at gemme mønter og værdisager væk. Som en lille ekstra ting har jeg smidt den søde flamingo-sæbeboble-gadget med i puljen, den er da for lækker! Tryk på billedet ovenover så det bliver større – så kan du få et bedre kig på de lækre præmier.
Jeg trækker én vinder der er så heldig at vinde alle tre produkter (samlet værdi 553 bobs!!). For at samle lodder til konkurrencen skal du blot:

Skrive en kommentar i kommentarfeltet herunder (1 lod)
Synes godt om copenhagencakes på Facebook (1 lod)
Følge copenhagencakes på Bloglovin’ og like denne post derinde (1 lod)
Dele min statusopdatering på Facebook (2 lodder)

Linke til copenhagencakes på din blog (2 lodder)

Der er altså mulighed for at deltage med hele SYV lodder. Hu-hej-da! Skriv i kommentarfeltet, hvor mange lodder (og hvilke) du deltager med. Husk også at skrive din mailadresse i feltet dertil 😉

Konkurrencen slutter fredag d. 13/4 kl.12:00 hvor jeg trækker en vinder!

44 thoughts on “VIND // Farverige sommerprodukter fra Rice

  1. Hej Copenhagencakes. Følger dig trofast, så derfor også min deling på facebook mv. til konkurrencen om Rice produkter. Har du spottet deres flotte cup – mål – endda til billig penge. Hilsen Conny O. Jørgensen mail covergaardjoergensen@grundet.dk

    • Hej Conny – hvor er det skønt!
      Du får 1 lod for at skrive kommentaren her + 1 lod for at synes godt om copenhagencakes på Facebook. Kan se du har “liket” opslaget på facebook – for at få de to ekstra lodder skal du dog trykke “del” inde under opslaget 😉 Nej, jeg har desværre ikke set deres cup-mål, dem må jeg lige finde!
      Held og lykke!

  2. Jeg vil gerne deltage 🙂 5 lodder til mig 🙂 Tak!
    (kommentar, folger, liked og delt)
    God påske!
    Mvh, Regina

  3. Pingback: Må man byde på lidt koldskål med citron og vanilje? | copenhagencakes

  4. Med Rice er man altid sikker på et lille humør boost:)
    2 lodder – kommentar + bloglovin.
    (kattemilla@hotmail.com)

    • Hi Eva, I’m glad that you want to join the competition. Please note that if you do win, the price should be picked up in Copenhagen or if you want it to be mailed you must pay the postage yourself. Good luck 🙂

  5. jeg liker på facebook og følger via bloglovin (-:
    jeg håber virkelig jeg vinder, for jeg kan næsten ikke holde regnen ud længere – og som du selv siger så hjælper lidt farver på det! plus at når jeg som barnepige ikke kan få revet ungerne ud fra børnehaven, hjælper det med en sjov ting som flamingo sæbeboble-ting-ting.

    selv har jeg også en mini lille give away kørende på min my lille blog…. (-:

    // freia-katarina

    • Hej Freia
      Fantastisk, der er tre lodder til dig! Du har helt ret – jeg er helt sikker på at flamingo-boblerne ville være et kæmpe hit hos ungerne!
      Held og lykke 🙂

  6. 5 lodder til mig, det eneste jeg ikke kan er linke til mig blog, jeg har ikke nogen. Men til gengæld følger jeg dig tæt :o)
    Jeg ville elske at vinde kæmpetasken, den passer lige til en tur ved Havnebadet til sommer !!!
    Min mailadresse er. piagl@hotmail.com
    Og jeg henter meget gerne på Islands Brygge, bor der selv ;-))

    • Det glæder mig at høre at du følger med 🙂
      Fantastisk med endnu en bryggebo, og jeg er fuldstændig enig – tasken ville pynte gevaldigt nede ved Havnebadet!
      Der er fem lodder til dig, held og lykke 🙂

  7. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder (kommentar + synes godt om på FB).
    Fantastisk lækker præmie. Man bliver jo helt forårskåd 🙂
    Mvh.

    Marianne
    KageKonensKager.blogspot.com

Skriv et svar

