80 fødselsdagscupcakes – the Oreo way!

I dag har jeg bagt cupcakes til den helt store guldmedalje. Over 80 stk blev det til.

Kagerne blev bagt i anledning af en 18-års fødselsdag i den udvidede familie – jeg kan desværre ikke engang selv deltage da jeg skal og bør læse til eksamen…

Men det skal ikke forhindre mig i at vise lidt billeder af resultaterne fra dagens magi i køkkenet. Jeg valgte at bage Oreo cupcakes og gulerodscupcakes. Gulerodscupcakes (opskrift her) fordi de er mine absolut yndlingscupcakes, og fordi jeg så gerne vil dele med hele verden hvor skønne de er. Oreo cupcakes (opskrift her) fordi der også skulle være lidt til den ekstra søde tand, og så er de jo også bare sindssygt dekorative.De små hjerter og blomster på gulerodscupcakes’ne er hjemmelavede og super nemme at give sig i kast med. Du finder opskriften her.
bloglovin

5 thoughts on “80 fødselsdagscupcakes – the Oreo way!

  1. Sikke nogle lækre cupcakes, det ser ud til at du har haft travlt 🙂
    Er meget glad for vejledningen om, hvordan de små blomster og hjerter laves, skal helt sikkert have skaffet mig sådan nogen udstikkere 😉

    // Laura

    • Tak for din søde kommentar, Laura! Ja, du kan tro jeg havde nok at se til, det blev vist til 4-5 timer i køkkenet…
      Som jeg har skrevet i det andet indlæg er det super billigt at købe blomster/hjerteudstikkere over eBay fra Japan. Bare søg på “plunger cutter” og sorter søgeresultaterne med de billigste først 😉

  2. Pingback: Øjebliksbilleder | copenhagencakes

Skriv et svar

