Nytårsdesserten

Vil lige hurtigt vise Jer hvad jeg har lavet i køkkenet hele dagen: En ordentlig bombe af en nytårsdessert.

Den består af en bund af tynd brownie, choko/appelsinmousse, tynd brownie igen og til sidst toppet med chokoladefrosting.

Der er lavet seks af dem, lige til at servere med en frisk sorbet is eller lækre frugter. Bare ærgerligt de er lavet på bestilling og ikke er til én selv (meeeen jeg har selvfølgelig prøvesmagt en hel del)…..

 

 

Godt nytår alle I dejlige mennesker.
Jeg ønsker Jer en fantastisk aften.
Vi ses i det nye år 😉
bloglovin

8 thoughts on “Nytårsdesserten

  1. Waauw, en fin dessert. Sikke heldige dine nytårsgæster var.

    Hvad består din chokoladefrosting på toppen af? Den ser super lækker ud. Men når jeg laver chokoladetopping, bliver den en del mørkere i farven end din 🙂

    • Tak for de søde ord!
      Det var “desværre” nogle kager der var bestilt til afhentning, så vi fik ikke engang lov til at nyde dem selv 😉
      Nu er det noget tid siden, så kan næsten ikke huske hvordan jeg lavede dem. Men jeg mener at det var chokoladecremen fra min opskrift på Chocolate Fudge Cake jeg brugte. Håber det var svar på dit spørgsmål 🙂

  2. Pingback: Everybody loves brownies! | copenhagencakes

  3. Pingback: Sprøjteposer – hvad, hvor, hvordan? | copenhagencakes

Skriv et svar

