Julegaveønsker til kagekøkkenet

Jeg følger med på bølgen ligesom alle andre blogs og deler mine julegaveønsker, som inspiration til alle Jer derude. Mine julegaveønsker i år spænder vidt fra tøj, neglelak og smykker til en masse dejlige køkkenredskaber. I får her et udpluk af de redskaber, der er yderst savnet og ønsket i mit køkken.

  1. KitchenAid. Åh hvor ville jeg dog være en glad lille pige hvis jeg ejede denne maskine. Desværre har jeg ingen idé om, hvor jeg skulle få plads til den i mit lille køkken, men jeg er villig til at ofre en masse andre genstande i køkkenet for dette pragteksemplar af menneskets bedste ven. Desværre er den til 4.000 kr en del over mit budget, og jeg må nok sande, at den også er lidt for pebret for dem der kunne tænkes at give mig julegaver. Suk.
  2. Hummingbird Bakery Kagebog. Jeg har kun hørt gode ting om denne kagebog, og mange andre kagebloggere demonstrerer flittigt de gode opskrifter derfra. Derfor er der selvfølgelig ikke andet for, end også at få fingrene i et eksemplar så jeg kan se, om der er noget om snakken.
  3. Rekrow gasbrænder. Jeg tror dette er lidt et niche-produkt. Jeg kan kun forestille mig to ting, jeg kommer til at bruge den til. Men det er to ting, jeg ikke vil være foruden: Jeg drømmer om at lave lækre creme bruleé’er med knasende sprød brændt sukker på toppen. Derudover vil jeg også kunne brænde marengsen når jeg laver Lemon Merengue Pie og andet marengsværk i den dur… Brænderen kan bl.a. fås her.
  4. Creme Bruleé forme. Et ønske der går lidt i spænd med ønske nr. 3. I kan nok fornemme at jeg hungrer efter creme bruleé for tiden hehe… Formen på billedet er fra Le Creuset, godt og stabilt køkkentøj!
  5. Til sidst ønsker jeg mig aaaalt muuuligt kagedekoreringsgrej så jeg kan gå amok i kreativitetstrance. Det er nok også lidt nogle niche-ønsker, da jeg forestiller mig, at hvis man får for meget så bruger man nok ikke det hele særlig ofte. Men jeg bilder da mig selv ind, at jeg har rigtig meget brug for bogstavsstempler fx Wiltons Blog Letter Press Set. Derudover ønskes bl.a. en fondant rullepind (med og uden mønster), spiseligt glitter i alle tænkelige farver og en nål til at lave frostingblomster på (den har jeg været for nærig til at købe indtil videre, det må da kunne laves selv af en fingernem person med et søm og en plade?!).

Jeg er også meget spændt på at høre, hvad I ønsker Jer til jul??
bloglovin

2 thoughts on “Julegaveønsker til kagekøkkenet

  1. hej

    Fantastiske cup cakes du laver 😉 jeg har kage bogen og den bruger jeg meget, den er så fed og der er så mange lækre opskrifter i den..

    Så håber at du fik den i julegave 😉

    God dag

    V.h
    Anette

Skriv et svar

