Browniecupcakes med choko/amarettofrosting

Jeg elsker brownies og jeg elsker cupcakes – så hvorfor ikke kaste sig ud i en kombination?

Chokolade er godt – og chokolade med chokolade er dobbelt så godt! Men selvom jeg er en rigtig chokoladeelsker kan det godt blive for meget af det gode. De bedste cupcakes er altid dem, der ikke er alt for sukkersøde. For at få lidt kant ind i denne chokoladebombe valgte jeg at lave frostingen med amaretto likør hvilket viste sig at være en ganske udmærket idé!

Jeg skal forsøge at uploade en opskrift når jeg har tid. Hvis du får lyst til at bage denne herlighed af en cupcake inden jeg når at opdatere med en opskrift kan du gøre sådan: Find din yndlingsopskrift på brownies, bag dem i muffinsforme (hedder det forresten muffinsforme eller muffinforme?), lav en chokoladefrosting hvor du bruger mindre smør men til gengæld mixer med en gavmild sjat amaretto likør, SPIS!

Jeg er sikker på at man kan lave frosting med al mulig forskellig slags likør og få et helt fantastisk resultat! Skriv endelig hvis du har en kommentar til dette!

Happy baking!

Fik desværre ikke taget så gode billeder denne gang…

One thought on “Browniecupcakes med choko/amarettofrosting

  1. Hold kæft de ser lækre ud!
    Den der amarettofrosting ser absurt skøn ud med det lille selvlysende hjerte midt i.
    Den skal jeg prøve en dag!(-:
    Tak, fordi du turde lave kombinationen!:-D

Skriv et svar

